وی با اشاره به حضور مدیر عامل ومدیران ارشد سازمان تأمین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی به منظور ارائه توضیحات به نمایندگان افزود: در این دیدارها خدمات وچالشهای این سازمان را به آگاهی نمایندگان می رسانیم.
تاج الدین افزود: در دیدار با نمایندگان، قوانین مختلف را مورد بررسی قرار می دهیم که تأثیر فراوانی بر فعالیت سازمان دارد.
معاون حقوقی وامور مجلس سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: پاسخ به نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید کارشناسی وفنی باشد ومنافع ومصالح بیمه شدگان همواره در اولویت قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه رویکرد سازمان تأمین اجتماعی در برابر مجلس شورای اسلامی مبتنی بر شفافیت وپاسخگویی است، اظهار داشت: سازمانی که نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش دارد، نیازمند کمک مدیران استانی و کشوری است.
تاج الدین افزود: مدیران تأمین اجتماعی در سراسر کشور باید با تقویت ارتباط مستمر با نمایندگان قوه مقننه، خدمات ودستاوردهای سازمان را به آنها معرفی کنند.
وی ادامه داد: علاوه بر تعامل با نمایندگان مجلس، باید ارتباط با سایر عناصر تأثیر گذار مانند ائمه جمعه ومدیران استان، تشکل های کارگری وکارفرمایی را مورد توجه جدی قرار دهیم.