کد خبر: ۴۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 15
شفاآنلاین :کرسی پژوهشی در علوم اعصاب طی مراسمی از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور به پروفسور علی گرجی اعطا شد.
به گزارش شفاآنلاین، پروفسور علی گرجی موسس مرکز علوم اعصاب شفا است که فعالیت و تحقیقات بسیاری در حوزه علوم اعصاب با تکیه بر بیماری صرع، سردردهای میگرنی و اختلالات روانی در ایران و کشورهای آلمان و آمریکا داشته است.

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور با هدف ادامه فعالیتهای علمی پژوهشی این دانشمند، امروز طی مراسمی با حضور وزیر علوم، بیست و یکمین کرسی پژوهشی کشور را به دکتر گرجی اعطا کرد.

پروفسور گرجی در این مراسم با اشاره به فعالیتهایش در ایران و ایجاد مرکز علوم اعصاب شفا در بیمارستان خاتم، گفت: آموزش دانشجویان ایرانی در خارج از کشور و ایجاد زمینه برای بازگشت آنها به کشور از جمله ضرورتهایی است که با وجود اعطای کرسی پژوهشی و گرنت پژوهشی محقق می شود.

وی با بیان اینکه با همکاری با پلیس کشور و هلال احمر و ارتباط با دانشگاههای معتبر دنیا و سازمان بهداشت جهانی، برای ایمنی جاده ها طرحی را ارائه کرده ایم افزود: هم اکنون 200 دانشجوی ایرانی در آلمان دوره های مختلف را گذرانده و به ایران بازگشته اند.

پروفسور گرجی از افتتاح مرکز علوم اعصاب در دانشگاه علوم پزشکی مشهد و چند مرکز تحقیقاتی در زمینه علوم اعصاب خبر داد و گفت: طرح طب سنتی در حوزه علوم اعصال و معرفی علم پزشکی با متد ابوعلی سینا در قالب چاپ مقاله در ژورنالهای بین المللی از جمله اقدامات صورت گرفته است به نحوی که هر هفته یک مقاله در ISI در مورد طب سنتی ایران چاپ می شود.

وی گفت: باید در حوزه ارائه مقالات علمی در ایران طرح ارزشیابی کیفی اجرایی شود.

مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: