کد خبر: ۴۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 15
رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین:
شفاآنلاین-رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با تصویب طرح خرید سربازی به طور مشروط ابراز موافقت کرد و گفت: این طرح باید طوری برنامه ریزی شود تا اقشار ضعیف و ناتوان هم بتوانند از آن استفاده کنند.

الهیارملکشاهی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین با بیان این که به طورقطع بخش قابل توجهي ازقشر ضعیف جامعه نمی تواند چنین مبلغی را برای خرید سربازی بپردازد تاکید کرد: باید حتما در انجام این طرح یک راهکاری تعبیه شود تا افراد مولد(کشاورزان،کارگران)تحت پوشش نهادهای حمایتی با مبالغ پایین تر بتوانند از این طرح استفاده کنند.

وی ادامه داد: اگر به صورت کلی این طرح تصویب شود تنها یک عده خاص می توانند از آن استفاده کنند واین موضوع موجب تبعیض بین افراد خواهد شد.

ملکشاهی خاطرنشان کرد: قوانینی که تصویب می شود هیچگاه به گذشته تعمیم پیدا نمی کند و این امکان وجود دارد که افرادی که تا الان به سربازی رفته اند احساس کنند حقی از انها ضایع شده است.

وی اضافه کرد: تصویب این طرح موجب نمی شود که افرادی به امید آنکه در آینده قانونی برایشان تصویب خواهد شد به سربازی نروند.چراكه این طرح در زمان صلح عملی است و اگر به وجود این افراد در آینده نیاز باشد از آنها دعوت خواهد شد تا کار نظامی انجام دهند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
1
2
با تشکر طرح بسیار خوبیست با اینکه من خدمت کرده ام اما دوستانی دارم که شرایط بدی دارن و پولدار هم نیستند ولی از این طرح استقبال کردن گفتن از روی ناچاری به خدمت نرفته اند . انشاالله به تصویب برسد. با تشکر
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۹
1
2
کاملا با این طرح موافقم
خرید سربازی باید برای همه باشد نه فقط افرادی خاص
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۳۰
1
0
من تو این سن حال سربازی رو ندارم
SAEED
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
سلام خوبید من هنوز وقت سربازیم نرسیده میخواستم بدونم میشه سربازی رو بخرم مدرک زیر دیپلم هم دازم متشکر میشم از راهنمایی تان
مدیر پایگاه باسلام
شما باسازمان وظیفه عمومی تماس بگیرید 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: