کد خبر: ۴۳۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 11
شفاآنلاین-سخنگوی دولت همه چیز را به نام نانواها تمام کرد و گفت ما آرد را گران نکردیم، اما این سوال را دولت جواب دهد که ۲۰۰ تومان گران کردن آرد چه معنایی دارد؟
یه گزارش شفاآنلاین،رئیس انجمن صنفی نانوایان و نان صنعتی درباره احتمال افزایش قیمت نان فانتزی به دنبال نان سنتی اظهار داشت: قیمت نان فانتزی هم مثل نان سنتی ۳۰ درصد افزایش قیمت خواهد داشت.

یوسف احمدی با بیان این که افزایش قیمت ها مربوط به آرد است و افزایش قیمتی روی نان نداشته ایم، افزود: وضعیت تازه بدتر هم شده است؛ چرا که آرد را کیلویی ۶۳۴ تومان می دادند و الان ۸۰۰ تا ۸۴۰ تومان کرده اند. برای همین وقتی که قیمت آرد ۲۰۰ تومان بالا می رود برای نانوا دیگر چیزی نمی ماند.

وی عنوان کرد: سخنگوی دولت همه چیز را به نام نانواها تمام کرد و گفت ما آرد را گران نکردیم، اما این سوال را دولت جواب دهد که ۲۰۰ تومان گران کردن آرد چه معنایی دارد؟

رئیس انجمن صنفی نانوایان و نان صنعتی به تراز تصریح کرد: تازه قیمت هایی که در رابطه با آرد گفتم قیمت در کارخانه است و کرایه حمل و نقل آن را باید جدا در نظر بگیریم که با کرایه حمل آرد کیلویی ۸۸۰ تومان برای نانوا تمام می شود.


تراز

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: