کد خبر: ۴۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 09
شفاآنلاین-متقاضیان دوره های بدون آزمون مقطع دکتری تخصصی باید در زمان ثبت نام در این دوره در مقطع کارشناسی ارشد
به گزارش شفا آنلاین،علوي فاضل با اعلام اين خبر گفت: متقاضيان ثبت نام در دوره هاي بدون آزمون دكتري تخصصي مي بايست در زمان ثبت نام در اين دوره در مقطع كارشناسي ارشد فارغ التحصيل شده باشند، لذا آندسته از داوطلبان به هر دليلي امكان فارغ التحصيل شده در زمان اعلام شده را ندارند، امكان شركت در اين دوره ها را ندارند.

معاونت سنجش و پذيرش در خصوص شرط معدل ثبت نام اين دوره ها گفت: متقاضيان مي بايست در رشته هاي علوم انساني معدل 18 به بالا و رشته هاي غيرعلوم انساني و رشته مديريت خدمات بهداشتي درماني و حسابداري 17 به بالا را در مقطع كارشناسي ارشد خود كسب كرده باشند. ضمناً فارغ التحصيلان دوره هاي كارشناسي ارشد پيوسته و دكتري حرفه اي و عمومي نيز حداقل معدل 17 را كسب كرده باشند.

علوي فاضل گفت: كليه متقاضيان مي بايست حداقل نمره پايان نامه شان 5/18 باشد و حداكثر در شش نيمسال فارغ التحصيل شده و فاقد دروس معادلسازي باشند.

وي درخصوص مقالات چاپ شده داوطلبان گفت: اين دسته از داوطلبان لازم است كليه مقالات و توليدات علمي چاپ شده خود در مجلات ISI و يا ISC و مجلات علمي پژوهشي فارسي زبان و غيرفارسي زبان داخلي يا خارجي و مقالات ارائه شده در كنفرانسها و همايشهاي داخلي و خارجي بصورت فايل PDF در صفحه ثبت نام ارسال كنند.

علوي فاضل در پايان گفت: با توجه به اينكه ملاك رتبه بندي اوليه متقاضيان دوره بدون آزمون نمرات معدل، پايان نامه، رشته فارغ التحصيلي و فعاليت هاي علمي پژوهشي داوطلبان است؛ لذا هرگونه ثبت و يا ارسال اطلاعات نادرست منجر به حذف داوطلب از پردازش خواهد بود.

خبرآنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: