کد خبر: ۴۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۵ - ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 06
شفاآنلاين :برنامه «فراسو» شبكه رادیويي سلامت، يكشنبه 16 آذر ماه به موضوع بيماري هاي ناخن اختصاص دارد.
به گزارش شفاآنلاين، در برنامه 30 دقیقه ای «فراسو» که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز از یكی از پزشكان متخصص در زمینه های پزشكی دعوت می شود تا در كنار كارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامك های شنوندگان پاسخ و راهكارهای مناسب را ارائه می دهد.
اين برنامه 16 آذر ماه با حضور دكتر طباعي، متخصص پوست و مو به موضوع بيماري هاي ناخن می پردازد.
گفتنی است، برنامه راديويي «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
اسپري عشق روی موج سلامت
برنامه «زندگی جاریست»، 16 آذر ماه از شبكه رادیويي سلامت با موضوع «اسپري عشق» به روی موج اف ام رديف 102 مگاهرتز می رود.
برنامه «زندگی جاریست» كاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است كه يكشنبه با حضور دکتر بدري سادات بهرامی، روان شناس به بررسي موضوع «تاثير بيان احساسات مثبت و منفي در ايجاد عشق بين همسران» مي پردازد.
يادآور مي شود، برنامه «زندگی جاریست» از ساعت 10:20 تا 11 صبح هر روز از شنبه تا پنجشنبه از شبكه رادیويي سلامت پخش می شود.
جدايي از نوع دانشجويي در راديو سلامت
برنامه «سایبان آرامش»، 16 آذر ماه همزمان با روز دانشجو به موضوع «جدايي از نوع دانشجويي» اختصاص دارد.
 برنامه «سایبان آرامش» اين شبكه راديويي يكشنبه با حضور دكتر مريم فرضي، روان شناس به بحث و بررسی پیرامون «استرس جدايي از خانواده در بين دانشجويان خوابگاهي» می پردازد. اين برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که به منظور ارتقای دانش و سواد سلامت روان جامعه در بخش هایی چون نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.
برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از رادیو سلامت پخش می شود.
آرزوهاي واهي در «خانه ما» راديو سلامت
برنامه «خانه ما» شبکه راديويي سلامت، 16 آذر ماه با موضوع «نگاه واقع بينانه به زندگي» از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
 دکتر فرشاد شيباني، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما» روز يكشنبه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقيقه به بررسي آرزوهاي واهي و نگاه واقع بينانه به زندگي مي پردازد. اين برنامه به تهيه کنندگي سيما غفاري با رويکردي طنز و شاد، باورهاي غلط در خانواده را بررسي مي‌کند.
گفتني است، برنامه «خانه ما» با ساختار ترکيبي و نمايشي کاري از گروه سلامت روان و خانواده اين شبکه راديويي است که به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده با ايجاد فضاي آموزشي در قالب نمايش به دادن راهکارهاي عملي با حضور کارشناسان براي ايجاد تغييرات در روابط خانوادگي و بهبود روابط بين فردي براي رسيدن به سلامت روان درخانواده مي‌پردازد.
  ترك عادت در «خيابان بهبودي» راديو سلامت
«خیابان بهبودی» رادیو سلامت، یکشنبه با موضوع «ترك عادت موجب مرض است؟!» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 برنامه «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که 16 آذر ماه با حضور دكتر علي اصغر كيهان نيا، روان شناس و مشاور از ساعت 17:15 به مدت 80 دقیقه به اين سوال كه با كنار گذاشتن چه عادات غلطي سلامت روان خود و خانواده را افزايش دهيم؟، پاسخ مي دهد.
يادآور مي شود، برنامه رادیویی خیابان بهبودی سعی دارد با زبانی ساده توجه مخاطب خود را به نکاتی که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود، جلب کند و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
رادیو سلامت از علم و آگاهي می گوید
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت، روز یکشنبه با موضوع «نقش علم و آگاهي بر سلامت» از صدای دانش برای نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می شود.
برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت از ساعت 19:30 با بخش های چون گزارش، ناگفته های جوانی، پشت صحنه، یک فنجان سلامت، میکروفن آزاد از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
این برنامه، با حضور دکتر فربد فدايي، روان شناس و حجت الاسلام علي آقا بابا، كارشناس مذهبي به بحث و بررسی پیرامون نقش علم و آگاهي بر سلامت می پردازد.
گفتني است، برنامه«سلام جوانی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با محور قرار دادن جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می کشد.
وقت گذاشتن براي همديگر در پشت پلک صبح رادیو سلامت
برنامه «پشت پلک صبح» رادیو سلامت، بامداد دوشنبه 17 آذر ماه به اين سوال كه «چقدر براي همديگر وقت مي گذاريم؟» پاسخ مي دهد.
 برنامه شبانگاهي «پشت پلک صبح» با هدف افزايش دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار بامداد دوشنبه ها در گروه سلامت اجتماعي شبکه رادیویی سلامت تهیه کنندگی «حسين فنايي» و گویندگی «مصطفي مصطفوي» تهیه و پخش مي شود.
این برنامه به سردبيري «پيمان پناهي» بامداد دوشنبه 17 آذر ماه از ساعت 0:30 تا 2:30 با حضور دکتر مریم فرضی، روان شناس و موضوع «رفتار اجتماعي» به اين سوال كه «چقدر براي همديگر وقت مي گذاريم؟» پاسخ مي دهد.
گفتني است، برنامه زنده «پشت پلک صبح» هر شب در گروه هاي سلامت جسم و پيشگيري، سلامت و تفريحات، سلامت معنوي و سبك زندگي سالم، سلامت روان و خانواده، و سلامت اجتماعي از شبكه رادیويي سلامت پخش می شود و به عنوان یکی از برنامه های پرمحتوا با بخش های متنوع شناخته شده و در آن کارشناسان مختلف حوزه سلامت درباره سلامت جسمی، روحی، اجتماعی و معنوی صحبت می کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: