کد خبر: ۴۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 05
دكتر نوربخش مديرعامل تامين اجتماعي كشور:
شفاآنلاين :مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در جریان مراسم کلنگ زنی مرکز بهداشتی و درمانی بخش چمستان شهرستان نور با تاکید بر این که وعده هایی که به مردم می دهیم بر اساس کار کارشناسی است، گفت: شان مردم بالاتر از آن است که وعده های غیرعملی به آنها بدهیم.

به گزارش شفاآنلاين،دكتر 'سيد تقی نوربخش' که برای افتتاح و کلنگ زنی 7 طرح درمانی به استان مازندران سفر کرده است، عصر جمعه در مراسم کلنگ زنی مرکز مجهز درمانی بخش چمستان شهرستان نور، گفت: بر اساس اقدامات کارشناسی وعده می دهیم و تلاش می کنیم که آنها را به طور حتم عملی کنیم.

وی تصریح کرد: مرکز درمانی بخش چمستان در زمینی به مساحت چهار هزار و 400 متر مربع و با زیربنای دو هزار و 400 متر در مدت 15 ماه احداث خواهد شد و از دی ماه تجهیز کارگاه آن صورت می گیرد و انتظار این است که با کمک مسوولان محلی اسفند ماه سال آینده به بهره برداری برسد.

' هادی خنجری ' فرماندار شهرستان نور نیز در این مراسم خواستار توجه بیشتر سازمان تامین اجتماعی به این شهرستان شد و بر ضرورت احداث یک بیمارستان در این شهرستان تاکید کرد.

' عبدالوحید فیاضی ' نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس نیز با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان نور، گفت: اقداماتی که وعده داده شده در سه سال گذشته اجرایی نشده است و علت آن عدم کار کارشناسی بود.

وی در ادامه تاکید کرد که احداث یک باب بیمارستان مجهز در شهرستان های نور و محمودآباد با توجه به جمعیت این منطقه و شهرهای اطراف آن ضروری است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صبح جمعه درمانگاه تخصصی شهرستان تنکابن را نیز افتتاح و از بیمارستان رازی شهرستان چالوس دیدن کرد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: