کد خبر: ۴۲۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 03
شفاآنلاین :با اجرای صحیح کتاب ارزشهای نسبی سلامت، بیماران و پزشکان در سایه نظمی قانونمند از حقوق خود بهره مند می شوند
به گزارش شفاآنلاین، دکتر سید حسین ضیایی فوق تخصص چشم و قائم مقام مرکز تحقیقات چشم دانشگاه  ضمن بیان این مطلب در خصوص آثار مثبت و ارزشمند طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت: با اجرای صحیح مفاد کتاب ارزشهای نسبی سلامت ضمن شفاف سازی تعرفه های درمانی ، بیماران و پزشکان در سایه نظمی قانونمند از حقوق خود بهره مند شوند.

استاد برجسته دانشگاه در سخنان خود اظهار داشت: طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت ماه سالجاری به همت دولت و مسوولان کشور و نظام سلامت اجرای آن آغاز شد در واقع باعث ایجاد تحولی بزرگ در نظام سلامت کشور شد.

دکتر حسین ضیائی با اشاره به مراحل اجرای این طرح عظیم ملی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مراحل اول و دوم این طرح مترقی و معالی با همدلی و همراهی تمامی کارگزاران سلامت و جامعه بهداشت و درمان کشور با موفقیت اجرا شد و انشاءا... با اجرای صحیح و دقیق مرحله سوم نیز شاهد ایجاد تحولی دیگر در ارایه خدمات به بیماران خواهیم بود.

عضو هیات علمی دانشگاه با اشاره به این که کتاب جدید ارزشهای نسبی خدمات سلامت پس از کارشناسی های بسیار تدوین شده است اظهار امیدواری کرد که با همکاری جامعه پزشکان مفاد این کتاب بطور صحیح و دقیق اجرا شود و اگر نقایصی نیز وجود دارد انشاءا... در فرصتی که وزارت بهداشت اعلام کرده است برطرف شود.

قائم مقام مرکز تحقیقات چشم دانشگاه در خاتمه سخنان خود اظهار داشت: امید استبا اجرای دقیق و صحیح مفاد این کتاب گامی بلند در راستای شفاف سازی تعرفه های درمانی برداشته شود تا بیماران و پزشکان در سایه نظمی قانونی از حقوق خود بهره مند شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: