کد خبر: ۴۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 02
شفاآنلاين:شبکه رادیویی سلامت، 12 آذر ماه در برنامه زنده «صبح و زندگی» به بررسی موضوع «حقوق شهروندي» می پردازد.
رادیو سلامت از حقوق شهروندي می گوید

به گزارش شفاآنلاين، برنامه «صبح و زندگی» به تهیه کنندگی «سولماز عطایی» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» و «محمد مطلب» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که چهارشنبه همزمان با روز جهاني معلولان با حضور دكتر سيد مهدي صادقي ن‍ژاد، روان شناس علوم تربيتي و توانبخشي به این سوال که «شما راحت مي گذريد؟» پاسخ می دهد.
گفنتي است، برنامه «صبح و زندگی» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7:10 به مدت 80 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش نشاط و آرامش می شود.
تاثير ورزش بر روي توانبخشي معلولان در برنامه «فراسو»
برنامه «فراسو» رادیو سلامت، 12 آذر ماه همزمان با روز جهاني معلولان، از تاثير ورزش بر روي توانبخشي معلولين مي گويد.
 در برنامه 30 دقیقه ای «فراسو» که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز از یکی از پزشکان متخصص در زمینه های پزشکی دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه می دهد.
این برنامه چهارشنبه با حضور دکتر خسروي، متخصص پزشكي ورزشي، به موضوع «روش های تشخیص بیماری های ویروسی پوست» می پردازد.
گفنتي است، برنامه «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
بررسي دغدغه هاي كار معلولان در برنامه «افق روشن»
برنامه «افق روشن» رادیو سلامت ، 12 آذر ماه، موضوع «معلولان و دغدغه ای به نام کار» را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می برد.
 در برنامه «افق روشن» این شبکه، چهارشنبه، مهندس مسلم خانی کارشناس بازار کار و مدرس کار آفرینی، و مهناز کاشی مسئول دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی از ساعت 9:05 به بررسی موضوع معلولان و دغدغه ای به نام کار می پردازد.
گفنتي است، برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی کاری از گروه سلامت اجتماعی روزهای شنبه به موضوعات زیست محیطی، دوشنبه ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.
اراده ات را مي ستايم روي موج تندرستي
برنامه «زندگی جاریست» راديو سلامت، 12 آذر ماه با ساختار ترکیبی و نمایشی به موضوع «اراده ات را مي ستايم» اختصاص دارد.
برنامه «زندگی جاریست» کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه، چهارشنبه همزمان با روز جهاني معلولان با حضور دكتر حسين اعرابي، روان شناس به موضوع مواجهه هاي گوناگون روانشناختي افراد با معلوليت مي پردازد.
یادآور می شود، این برنامه از ساعت 10:20 تا 11 هر روز از شنبه تا پنجشنبه بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
بررسي طرح تحول بهداشت در برنامه چشم انداز رادیو سلامت
برنامه «چشم انداز»، 12 آذر ماه با موضوع «طرح تحول بهداشت به دنبال طرح هاي تحولي سلامت» از راديو سلامت برروي موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز مي‌رود.
 دكتر سياري، معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي كشور، با حضور در برنامه «چشم انداز» روز چهارشنبه به ارائه توضيحاتي پيرامون طرح تحول بهداشت به دنبال طرح هاي تحولي سلامت مي‌پردازد.
يادآور مي شود، این برنامه کاری از گروه سلامت اجتماعی شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه از ساعت 12 به مدت 40 دقیقه تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 
  
روزجهاني معلوليت به روايت راديوسلامت
برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت همزمان با روز جهاني معلولان با موضوع "معلوليت محدوديت نيست" از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي‌شود.
 برنامه «سايبان آرامش» با حضور بدري سادات بهرامي، روان شناس به بحث و بررسي پيرامون معلوليت جسمي و چگونگي پذيرش آن مي‌پردازد.
«سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است که با هدف ارتقاي سواد سلامت روان جامعه در بخش هاي چون نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي سلامت روان مي‌پردازد.
گفتني است، اين برنامه 40 دقيقه‌اي همه روزه از شنبه تا پنجشنبه با حضور کارشناسان به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود.
راه هاي پيشگيري از عوارض سوختگي در راديوسلامت
شبکه رادیویی سلامت، راه هاي پيشگيري از عوارض سوختگي با مواد شيميايي را در برنامه «مجله پزشکی» بررسی می کند.
 دکتر فاطمي، فوق تخصص پلاستيك در برنامه «مجله پزشکی» روز چهارشنبه 12 آذر ماه از ساعت 15:05 تا 16:00 درباره راه هاي پيشگيري از عوارض سوختگي با مواد شيميايي صحبت می کند.
گفنتي است، به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه های پیشگیری از بیماری ها، این برنامه که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز به یکی از موضوع های حوزه سلامت اختصاص دارد.
حس خوب سبك زندگي سالم در صداي سلامت
برنامه «حس خوب زندگی» راديو سلامت، 12 آذر ماه با موضوع «سبك زندگي سالم» از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم است که به صورت مجله ای شاد و با بخش های کوتاه و متنوع، به افزایش سطح آگاهی مخاطبان نسبت به سبک زندگی سالم می پردازد.
گفنتي است، دكتر محمد رضا وفا با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت 17:20 به مدت 70 دقيقه به اين سوال كه آيا روغن هاي مفيد و بدون كلسترول هم محدوديت مصرف دارند؟، پاسخ می دهد.
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: