کد خبر: ۴۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 01
شفاآنلاين:شبکه رادیویی سلامت، یازدهم آذر ماه در برنامه «صبح و زندگی» به بررسی موضوع «چه وقت هایی به دنبال آشنا و فامیل می گردید؟» می پردازد.
به گزارش شفاآنلاين، برنامه «صبح و زندگی» به تهیه کنندگی «سولماز عطایی» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» و «محمد مطلب» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که روز سه شنبه با حضور فاطمه احمدوند، روان شناس به این سوال که «چه وقت هایی به دنبال آشنا و فامیل می گردید؟» پاسخ می دهد.
همچنین در این برنامه با سید محمد بطحائی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در خصوص افزایش مرخصی زایمان فرهنگیان زن به ۹ ماه گفت و گوی تلفنی انجام می شود.
گفتنی است، برنامه «صبح و زندگی» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت7:10 به مدت 80 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش نشاط و آرامش می شود
رادیو سلامت از عفونت گوش می گوید
برنامه «فراسو» رادیو سلامت، یازدهم آذر ماه به موضوع «عفونت گوش میانی» می پردازد.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، در برنامه 30 دقیقه ای «فراسو» که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز از یکی از پزشکان متخصص در زمینه های پزشکی دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه می دهد.
برنامه «فراسو» رادیو سلامت، سه شنبه با حضور دکتر حسام جهان دیده، متخصص گوش، گلو و بینی به موضوع «عفونت گوش میانی» می پردازد.
یادآور می شود، برنامه «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
راه های تقویت صبر در رادیو سلامت
برنامه «سایبان آرامش» رادیو سلامت، یازدهم آذر ماه با موضوع «صبر، لازمه زندگی» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سایبان آرامش» با حضور دکتر حسین اعرابی، روان شناس به بحث و بررسی پیرامون راه های تقویت صبر در زندگی می پردازد.
این برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که به هدف ارتقای دانش سلامت روان جامعه در بخش های از قبیل نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.
گفتنی است، برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از رادیو سلامت پخش می شود.
ثبات اخلاقی روی موج تندرستی
برنامه «حس خوب زندگی» یازدهم آذر ماه با موضوع «لزوم الگوبرداری صحیح اخلاقی» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم است که به صورت مجله ای شاد و با بخش های کوتاه و متنوع، به افزایش سطح آگاهی مخاطبان نسبت به سبک زندگی سالم می پردازد.
یادآور می شود، حجت الاسلام صداقتی، کارشناس مذهبی با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت17:10 به این سوال که ثبات اخلاقی به چه معناست و فواید آن چیست؟ پاسخ می دهد.
سلام جوانی از مهارت نه گفتن می گوید
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت یازدهم آذر ماه با موضوع «من می توانم نه بگویم» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت از ساعت 19:10 با بخش های چون گزارش، ناگفته های جوانی، پشت صحنه، یک فنجان سلامت، میکروفن آزاد از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود.
این برنامه، سه شنبه با حضور فربد فدایی، روان شناس و حجت الاسلام علی آقابابا، کارشناس مذهبی به این سوال که چگونه مهارت نه گفتن را بیاموزیم؟ پاسخ می دهد.
گفتنی است، برنامه«سلام جوانی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با محور قرار دادن جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می‌کشد.
آرزوهای پردردسر در «خانه ما» رادیو سلامت
نقش آروزهای دست نیافتنی و تاثیر آن بر سلامت روان را در برنامه «خانه ما» شبکه رادیویی سلامت بشنوید.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، دکتر ناظمی، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما» روز سه شنبه یازدهم آذر ماه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه به بررسی آرزوهای دست نیافتنی و تاثیر آن بر سلامت روان می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی سیما غفاری با رویکردی طنز و شاد، باورهای غلط در خانواده را بررسی می‌کند.
یادآور می شود؛ برنامه «خانه ما» با ساختار ترکیبی و نمایشی کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی است که به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهکارهای عملی با حضور کارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می‌پردازد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: