کد خبر: ۴۲۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲:۳۰ - ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 30
شفا آنلاین:بر اساس مطالعات زمینه ابتلا به سرطان پوست، ممکن است 25 سال قبل از بروز علائم این بیماری ایجاد شود و فرد در این مدت هیچ نشانه و عارضه‌ خاصی نداشته باشد.
به گزارش شفا آنلاین-سپهر کامیاب متخصص پوست و مو  گفت: پوست بزرگترین اندام و بافت بدن است که به دلیل آشکار بودن، در معرض آسیب‌های زیادی قرار دارد.

وی با بیان اینکه انواع مختلفی از سرطان‌ها در پوست می توانند ایجاد شوند، افزود: سرطان پوست ممکن است در هر قسمتی از بدن ایجاد شود ، اما در قسمت‌هایی که بیشتر در معرض نور خورشید هستند مانند صورت ، دست‌ها بازوها و گردن رایج‌تر است.

کامیاب تصریح کرد: متاسفانه علائم و عوارض سرطان پوست خیلی دیر مشخص میشود و این موضوع می تواند عارضه و مشکلات پوستی را در مرحله بروز علائم تشدید کرده و درمان را یا غیر ممکن سازد و یا بسیار دشوار کند.

وی تاکید کرد: بر اساس مطالعات زمینه ابتلا به سرطان پوست ،‌ممکن است 25 سال قبل از بروز علائم این بیماری ایجاد شود و فرد در این مدت هیچ نشانه‌ای و یا عارضه‌ای ای بیماری و سرطان را نداشته باشد.

کامیاب خاطر نشان کرد: نور آفتاب و آفتاب سوختگی، وراثت ، عوامل محیطی و برخی از لوازم و وسایل به اصطلاح آرایشی می توانند خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش دهند.
برچسب ها: متخصص ، پوست ، مو ، سرطان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: