کد خبر: ۴۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 02
معاون سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ در گفتگو با شفا آنلاین تشریح کرد:
شفا آنلاین- معاون سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ همزمان با اجرايي شدن عمليات تفکیک واستقلال دو سازمان نظام پزشکی از یکدیگر( کل و تهران بزرگ) به بیان مزایای این اتفاق مهم پس از16سال پرداخت.

دکتر ایرج خسرونیا در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین اظهار داشت: تا قبل از تفکیک سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از سازمان نظام پزشکی کل، مراجعه کنندگان به این سازمان( اکثرأ شامل پزشکان تهران) به نمایندگان خود مراجعه نمی کردند.

رئيس جامعه متخصصين داخلي كشور خاطرنشان کرد: اما خوشبختانه از حالا به بعد مشکلات پزشکان وجامعه پزشكي تهران، توسط اعضای سازمان که منتخب پزشکان تهران هستند نیز حل خواهد شد که به طورطبيعي مشکلات زودتر حل و با آنها با احترام نیز برخورد می شود یعنی به طور کلی راحت ترخواهند شد.

رئیس دادگاه بدوی سازمان نظام پزشکی کشور مسائلی نظیر طرح ترافیک، مالیات و مسائل انتظامی را از جمله مشکلات مراجعین تا قبل از تفکیک دانست و تصریح کرد: در حقیقت ممکن بود طرح ترافیک را عده ای بگیرند که مطب یا منزلشان اصلأ در تهران واقع نشده بود.حال آن که یکسری به آن واقعأ احتیاج داشتند، اما متاسفانه به خواسته به حق شان نمي رسيدند.حال آنكه خوشبختانه در هر حال حاضر به دنبال این تفکیک چنین مشکلاتی توسط نمانیدگان واقعی جامعه پزشكي تهران حل خواهد شد.

خسرونیا تأکید کرد: در خصوص مالیات هم به همین شکل است. یعنی گروه منتخب خیلی بهتر تشخیص می دهند که چه کسانی می توانند یا نمی توانند مالیات دهند ؟ و...

البته در واقع این امر به نفع پزشکان داخل تهران است.

وی با اشاره به این که طی سالیان متمادی سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ و کل یکی بودند حال به شفا آنلاین گفت: از این رو مراجعین این سازمان با نمایندگان خود برخورد نمی کردند.

وی اذعان کرد: در واقع در این سازمان برای سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ جایگاهی وجود نداشت که خوشبختانه با همت دکتر زالی- رئیس سازمان نظام پزشکی کشور- دکتر پیوندی- رئیس سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ- و اعضای هیئت مدیره این تفکیک که بالاخره باید انجام می شد؛ محقق گرديد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: