کد خبر: ۴۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 29
شفاآنلاين :شبکه رادیویی سلامت، نهم آذرماه در برنامه «صبح و زندگی» به بررسی موضوع «رفتارهای اجتماعی» می پردازد.
به گزارش شفاآنلاين، برنامه «صبح و زندگی» به تهیه کنندگی «سولماز عطایی» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» و «محمد مطلب» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که روز یکشنبه با حضور دکتر اعرابی، روان شناس به این سوال که «داریم و قدر آن را نمی دانیم؟» پاسخ می دهد.
یادآور می شود، برنامه «صبح و زندگی» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7:10 به مدت 80 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش،نشاط و آرامش می شود.
*** راه های درمان موخوره در برنامه «فراسو»
برنامه «فراسو» رادیو سلامت، یکشنبه نهم آذرماه با موضوع «موخوره» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، دكتر امیری، متخصص پوست و مو با حضور در این برنامه 30 دقیقه ای که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، به موضوع علل ایجاد موخوره و نحوه برخورد مناسب با آن می پردازد.
در این برنامه هر روز از یكی از پزشكان متخصص در زمینه های پزشكی دعوت می شود تا در كنار كارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامك های شنوندگان پاسخ و راهكارهای مناسب را ارائه می دهد.
گفتنی است، برنامه «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
*** بررسی تاثیر اختلال سوظن والدین بر فرزندان در رادیوسلامت
برنامه «سایبان آرامش» رادیو سلامت، نهم آذرماه با موضوع «سوء ظن، ارثیه ای نامبارک برای فرزندان» از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، برنامه «سایبان آرامش» با حضور دکتر علی ناظری آستانه، روان پزشک به بحث و بررسی پیرامون تاثیر اختلال سوظن والدین بر فرزندان می پردازد.
این برنامه کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش های از قبیل نمایش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص های صحیح و اصولی سلامت روان می پردازد.
یادآور می شود، برنامه 40 دقیقه ای «سایبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از رادیو سلامت پخش می شود.
*** خیرخواهی در سلام جوانی رادیوسلامت
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت در روز یکشنبه همزمان با ولادت امام موسی کاظم(ع) با موضوع «خیرخواهی» از صدای دانش، نشاط و آرامش تقدیم شنوندگان می شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی کاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت از ساعت 19:10با بخش های چون گزارش، ناگفته های جوانی، پشت صحنه، یک فنجان سلامت، میکروفن آزاد از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
این برنامه، یکشنبه با حضور دکتر فربد فدایی، روان شناس و حجت الاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی به موضوع «نسبت به هم نوع خود خیر و نیکی داشته باش  و سخن خوب و مفید بگو و خود را تابع بی تفاوت و بی مسئولیت قرار مده؟» می پردازد.
گفتنی است، برنامه«سلام جوانی» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با محور قرار دادن جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می کشد.
*** حس خوب زندگی با استفاده بهینه از وقت
برنامه «حس خوب زندگی» یکشنبه نهم آذرماه با موضوع «استفاده بهینه از وقت» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری و گویندگی معصومه نوازنی کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم است که به صورت مجله ای شاد و با آیتم های کوتاه و متنوع، به افزایش سطح آگاهی مخاطبین نسبت به سبک زندگی سالم می پردازد.
یادآور می شود، حجه الاسلام صداقتی، کارشناس مذهبی با حضور در برنامه «حس خوب زندگی» از ساعت 17:10 به این سوال که شادترین لحظه زندگی شما چه زمانی بوده است؟ پاسخ می دهد
پیش فعالی کودکان در «خانه ما» رادیو سلامت
پاسخ به این سوال که «با کودک پیش فعال خود چه کنم؟» را در برنامه «خانه ما» شبکه رادیویی سلامت بشنوید.
به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، دکتر ناظمی، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما» روز یکشنبه نهم آذر ماه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه به بررسی موضوع «پیش فعالی کودکان» می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی سیما غفاری با رویکردی طنز و شاد، باورهای غلط در خانواده را بررسی می‌کند.
یادآور می شود؛ برنامه «خانه ما» با ساختار ترکیبی و نمایشی کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی است که به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهکارهای عملی با حضور کارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می‌پردازد.
نقش دیگران در «پشت پلك صبح» راديو سلامت
برنامه «پشت پلك صبح» راديو سلامت، نهم آذر ماه (بامداد دوشنبه) با موضوع «شما چقدر به حرف مردم اهمیت می دهید؟» از موج اف ام رديف ۱۰۲ مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، برنامه «پشت پلك صبح» به تهيه كنندگي «حسين فنايي» و گويندگي «مصطفي مصطفوي»، بامداد دوشنبه از ساعت 0:30 الي 2:30 با حضور مریم فرضی، روان شناس به این سوال که موضوع شما چقدر به حرف مردم اهمیت می دهید؟ پاسخ می دهد.
یادآور می شود، برنامه «پشت پلك صبح» به سردبیری پیمان پناهی در راستاي ارتقاي دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغيير نگرش در افراد شب كار، در گروه سلامت اجتماعي شبکه راديویی سلامت تهيه و به عنوان يكي از برنامه هاي پر مخاطب و پر محتوا شناخته شده است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: