کد خبر: ۴۱۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 25
شفاآنلاین- نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن فضای مجلس نسبت به وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری پیش بینی کرد: محمد فرهادی رأی بالایی از مجلس اخذ می کند.

به گزارش شفاآنلاین مسعود پزشکیان» با بیان این مطلب اظهار داشت: فرهادی هم وزیر علوم و هم وزیر بهداشت بوده است، از این رو سابقه طولانی در عرصه مدیریتی کشور دارد.

وی افزود: وزیر پیشنهادی علوم هم اکنون رییس مرکز تحقیقات گوش و حلق و بینی و جراحی سر و گردن مجتمع بیمارستانی رسول اکرم(ص) است و پژوهش های بنیادینی در این مرکز انجام می دهد، از این رو فرد آشنایی به موضوعات علمی است.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی علوم فردا (چهارشنبه) با رأی بالایی برای تصدی این وزارتخانه انتخاب می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری روز چهارشنبه 28 آبان در نامه ای به رییس مجلس شورای اسلامی، محمد فرهادی را برای اخذ رای اعتماد جهت تصدی مسوولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مجلس معرفی کرد.

پنجمین وزیر پیشنهادی برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال حاضر ریاست جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران را برعهده دارد وی در سال های 76 تا 80 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

فرهادی همچنین در سال های 64 تا 68 وزیر آموزش عالی بود.

رییس دانشگاه تهران، قائم مقام جمعیت هلال احمر، مشاور وزیر و دبیر شورای آموزش پزشکی کشور و رییس صندوق حمایت از پژوهشگران کشور از دیگر مسوولیت های وی در سال های گذشته است.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: