کد خبر: ۴۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۰ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 25
شفاآنلاين :برنامه «خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، چهارم آذر ماه با موضوع «مهارت ارتباطی» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود
.
به گزارش شفاآنلاين، برنامه «خیابان بهبودی» روز دوشنبه با حضور دکتر حمیدرضا محتشمی، روان شناس از ساعت 17:15 به مدت80 دقیقه به موضوع مهارت های ارتباطی از قبیل کلامی، ابراز وجود، مذاکره، امتناع، غلبه بر خجالت و گوش دادن می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است.
یادآور می شود، برنامه «خیابان بهبودی» تلاش می کند تا با زبانی ساده توجه مخاطبان خود را به نکاتی جلب کند که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
همه بدنم درد می کند
برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت، چهارم آذر ماه با موضوع «تاثیر استرس بر بیماری های سایکوسوماتیک» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صداي دانش، نشاط و آرامش مي‌شود.
 برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» با حضور دکتر غلامرضا حاجتی، روان شناس به بحث و بررسي پيرامون تاثیر استرس بر بیماری های سایکوسوماتیک مي‌پردازد.
«سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است که به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش هايی از قبیل نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي درست و اصولي سلامت روان مي‌پردازد.
یادآور می شود، برنامه «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود.
امید به زندگی به روایت رادیو سلامت 
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت، چهارم آذر ماه به بررسی نقش ورزش در امید به زندگی می پردازد.
برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی كاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که دوشنبه با حضور دكتر ابراهیمی مقدم، روان شناس و عبدالرحمن غیاث، کارشناس مذهبی این سوال که ورزش در افزایش امید به زندگی ما چه نقشی دارد؟ پاسخ می دهد.
این برنامه دارای با بخش هایی چون گزارش، ناگفته های جوانی، یك فنجان سلامتی و میكروفن آزاد است که با محوریت جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می كشد.
گفتنی است، برنامه «سلام جوانی» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 19:10 به مدت 40 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
رادیو سلامت از نکته سنجی می گوید
برنامه «خانه ما» با ساختار ترکیبی و نمایشی به موضوع «حساس و نکته سنج» می پردازد.
دکتر ناظمی، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما» روز سه شنبه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه به بررسی موضوع «با ریشه یابی و درمان حساسیت های بیش از حد روابط خود را با دیگران بهبود بخشیم» می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی سیما غفاری با رویکردی طنز و شاد، باورهای غلط در خانواده را بررسی می‌کند.
گفتنی است، برنامه «خانه ما» با ساختار ترکیبی و نمایشی کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی است که به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهکارهای عملی با حضور کارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می‌پردازد.
بیماری های اسکلتی و عضلانی در برنامه «فراسو»
برنامه «فراسو» رادیو سلامت، چهارم آذر ماه به موضوع «بیماری های اسکلتی و عضلانی» می پردازد.
 در برنامه 30 دقیقه ای فراسو که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز از یكی از پزشكان متخصص در زمینه های پزشكی دعوت می شود تا در كنار كارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامك های شنوندگان پاسخ و راهكارهای مناسب را ارائه می دهد.
برنامه «فراسو» رادیو سلامت، سه شنبه با حضور دکتر قزوینیان، متخصص مغز و اعصاب به موضوع «بیماری های اسکلتی و عضلانی» می پردازد.
گفتنی است، برنامه «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
روش های بیهوشی در رادیوسلامت
شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه چهارم آذر ماه، باورهای شایع درباره روش های بیهوشی را در برنامه «مجله پزشکی» بررسی می کند.
 دکتر میر اسکندری، متخصص بیهوشی در برنامه «مجله پزشکی» روز چهارم آذر ماه ، از ساعت 15:05 الی 16:00 درباره باورهای شایع درباره روش های بیهوشی صحبت می کند.
یادآور می شود، برنامه رادیویی «مجله پزشکی» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود
 
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: