کد خبر: ۴۱۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۰۳ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 24
شفاآنلاين :برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت، سوم آذر با موضوع «عادت های بد و تاثیر آنها بر بروز انواع اختلالات روانشناختی» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنونده های صداي دانش، نشاط و آرامش مي‌شود
به گزارش شفاآنلاين، برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» با حضور دکتر علی ناظری آستانه، روان پزشک به بحث و بررسي پيرامون عادت های بد و تاثیر آنها بر بروز انواع اختلالات روانشناختی مي‌پردازد.
«سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است که به منظور افزایش دانش سلامت روان جامعه در بخش هايی از قبیل نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي درست و اصولي سلامت روان مي‌پردازد.
یادآور می شود، برنامه «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه از ساعت 13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود.
مهارت کلامی در خیابان بهبودی رادیو سلامت
برنامه «خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، سوم آذر ماه با موضوع «مهارت کلامی» از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.
برنامه «خیابان بهبودی» روز دوشنبه با حضور دکتر فرشاد شیبانی، روان شناس از ساعت 17:05 به مدت80 دقیقه به این سوال که مثبت اندیشی و مثبت گویی در کیفیت زندگی تاثیر گذار است؟ پاسخ می دهد. این برنامه به تهیه کنندگی «سیما غفاری» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است.
یادآور می شود، برنامه «خیابان بهبودی» تلاش می کند تا با زبانی ساده توجه مخاطبان خود را به نکاتی جلب کند که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
بزرگ منشی به روایت رادیو سلامت 
برنامه «سلام جوانی» رادیو سلامت، سوم آذر ماه به بررسی نقش ورزش در سلامت اجتماعی می پردازد.
برنامه «سلام جوانی» به تهیه کنندگی بهرام رحمانی كاری از گروه سلامت و تفریحات رادیو سلامت است که دوشنبه با حضور دكتر فربد فدایی، روان شناس و شاه محمدی، کارشناس مذهبی این سوال که ورزش در سلامت اجتماعی ما چه نقشی دارد؟ پاسخ می دهد.
این برنامه دارای با بخش هایی چون گزارش، ناگفته های جوانی، یك فنجان سلامتی و میكروفن آزاد است که با محوریت جوانان به عنوان مهم ترین قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش های آنان را به تصویر می كشد.
گفتنی است، برنامه «سلام جوانی» شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 19:10 به مدت 40 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
بررسی آثار مثبت طرح تحول نظام سلامت در صدای تندرستی
برنامه افق روشن رادیو سلامت، سوم آذر به موضوع آثار مثبت طرح تحول نظام سلامت در مراکز درمانی اختصاص دارد.
برنامه «افق روشن» رادیو سلامت، دوشنبه، موضوع «طرح تحول نظام سلامت در مراکز درمانی » را روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز می‌برد.
در برنامه «افق روشن»، دکتر محمد حسین میر دهقان، مدیر کل نظارت و اعتبار بخشی امور درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به بررسی آثار مثبت طرح تحول نظام سلامت در مراکز درمانی می‌پردازد.
یادآور می شود، برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی کاری از گروه سلامت اجتماعی روزهای شنبه به موضوعات زیست محیطی، دوشنبه ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد.
خداحافظ گذشته در رادیو سلامت
برنامه «زندگی جاریست» با ساختار ترکیبی و نمایشی به موضوع «آموزش مهارت در حال زندگی کردن» می پردازد.
برنامه «زندگی جاریست» کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی، دوشنبه، سوم آذر ماه با حضور علی بابایی زاد، روان شناس به سؤالات مرتبط با موضوع برنامه «آموزش مهارت در حال زندگی کردن» پاسخ می دهد.
گفتنی است، برنامه «زندگی جاریست» از ساعت 10:20 تا 11 هر روز از شنبه تا پنجشنبه بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
رادیو سلامت از تعصب و غرور می گوید
برنامه «خانه ما» با ساختار ترکیبی و نمایشی به موضوع «تعصب و غرور» می پردازد.
 دکتر دارینی، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما» روز دوشنبه سوم آذر ماه از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه به بررسی موضوع «تعصب و غرور» می پردازد. این برنامه به تهیه کنندگی سیما غفاری با رویکردی طنز و شاد، باورهای غلط در خانواده را بررسی می‌کند.
گفتنی است، برنامه «خانه ما» با ساختار ترکیبی و نمایشی کاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبکه رادیویی است که به منظور استحکام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهکارهای عملی با حضور کارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می‌پردازد.
بایدها و نبایدهای جرمگیری در برنامه «فراسو»
برنامه «فراسو» رادیو سلامت، سوم آذر ماه به موضوع «بایدها و نبایدهای جرمگیری» می پردازد.
 در این برنامه 30 دقیقه ای که کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است، هر روز از یكی از پزشكان متخصص در زمینه های پزشكی دعوت می شود تا در كنار كارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامك های شنوندگان پاسخ و راهكارهای مناسب را ارائه می دهد.
برنامه «فراسو» رادیو سلامت، دوشنبه با حضور دکتر محدثه آذرسینا، دندانپزشک به موضوع «مراقبت های دهان و دندان» می پردازد.
گفتنی است، برنامه «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
پخش مجله پزشکی از رادیوسلامت با موضوع هپاتیت
شبکه رادیویی سلامت، دوشنبه، علائم و راه های پیشگیری از هپاتیت ب را در برنامه «مجله پزشکی» بررسی می کند.
 دکتر نیک پور، فوق تخصص گوارش در برنامه «مجله پزشکی» روز دوشنبه سوم آذر ماه، از ساعت 15:05 الی 16:00 درباره علائم و راه های پیشگیری از هپاتیت ب صحبت می کند.
یادآور می شود، برنامه رادیویی «مجله پزشکی» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است که شنبه تا چهارشنبه هر هفته از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: