کد خبر: ۴۰۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 18
شفاآنلاین-مشاور وزیر ورزش و جوانان با اعلام بالا بودن تعرفه‌ مشاوره‌ای ازدواج و خانواده از تلاش برای کاهش هزینه این تعرفه به کمک بیمه خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،محمدرضا رستمی در زمینه آموزش‌ و مشاوره‌های بعد از ازدواج اظهار داشت: در زمینه توانمندسازی و آموزش بعد از ازدواج، تفاهمنامه‌ای با سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره ایران تنظیم شد که مراکزی فقط مجوز مشاوره‌ دادن به خانواده‌ها داشته باشند که دارای تأییدیه وزارت ورزش و جوانان داشته باشند.

وی با بیان این‌که این تأییدیه بر مبنای دوره‌های آموزشی که مشاوران باید ببینند و تأییدیه و مدرک مشاوره‌ دادن به خانواده‌ها را بگیرند صادر می‌شود، اضافه کرد: خروجی این تفاهمنامه کانون‌هایی می‌شوند که مردم برای دریافت مشاوره بعد از ازدواج به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

رستمی تصریح کرد: تمام مراکز مشاوره‌ای که در حال حاضر فعالند وارد این دوره‌های آموزشی خواهند شد و زمانی که توانایی هر کدام ثابت شود، مجوز مشاوره‌ دادن می‌گیرند؛ گروه‌های جدید هم می‌توانند درخواست شرکت در این دوره‌ها را بدهند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به پرسشی مبنی بر این‌که تعرفه‌های این مشاوره‌ها بسیار متفاوت است، خاطرنشان کرد: تعرفه‌های مشاوره‌ ازدواج و خانواده بالاست؛ تلاش می‌کنیم با بیمه‌های مختلف برای پوشش این هزینه‌ها به توافق برسیم؛ در حال حاضر دو تا از بیمه‌ها استقبال کردند و باید به یک حداقل ریسکی با آن‌ها دست یابیم و آن را تبدیل به یک بیمه‌نامه جدید برای مشاوره ازدواج کنیم؛ امیدواریم به نتیجه نهایی برسد.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: