کد خبر: ۴۰۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 14
شفا آنلاین:دکتر هاشمی از اعلام بسته بیماری‌های صعب‌العلاج در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: فردا جلسه‌ای به منظور بررسی ابعاد مختلف این بسته تشکیل خواهد شد.
به گزارش شفا آنلاین- دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت امروز 23 آبان در حاشیه مراسم پیاده روی روز جهانی دیابت  گفت: معمولا صبحانه من از چای، نان، پنیر و گاهی اوقات گردو و شیر تشکیل شده است و معمولا هم فرصت برای خوردن صبحانه دارم. 

وی در خصوص انجام ورزش نیز افزود: قبل از زمان وزارت، ورزش زیاد انجام می‌دادم اما بعد از قبول مسئولیت وزارت فعالیت‌های ورزشی من خیلی کاهش پیدا کرده ولی معمولا هفته‌ای یک‌بار را برای ورزش به استخر می‌روم. 

وی در خصوص افزایش شیوع چاقی در جامعه عنوان کرد: مردم بایستی خودشان رعایت کنند چرا که افزایش تحرک بخشی از برنامه‌های شخصی هر فرد است بنابراین مردم باید طوری برنامه‌ریزی کنند که سعی شود فعالیت‌ بدنی به صورت روزانه یا آخر هفته در برنامه زندگیشان قرار داده شود. 

وزیر بهداشت در پاسخ به اینکه گویا بسته بیماران صعب‌العلاج به زودی ابلاغ خواهد شد تصریح کرد: فردا صبح جلسه‌ای در این خصوص برگزار خواهد شد تا ابعاد مختلف این بسته مورد بررسی قرار گیرد که امیدواریم به زودی اعلام شود. 

هاشمی اظهار داشت: با ابلاغ این بسته شیمی درمانی و کنترل مصرف داروهای شیمی درمانی با همکاری مؤثرتر متخصصین این رشته وضعیت بهتری خواهد داشت. همچنین هزینه بیماران تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و بی‌بضاعتان به طور چشمگیری کاهش و یا حتی رایگان خواهد شد. 

وی در خصوص خبرهای خوش از حوزه واکسیناسیون نیز عنوان کرد: واکسن‌های جدیدی که بتواند سطح ایمنی‌سازی کودکان کشور را افزایش دهد در طی چند روز آینده رونمایی خواهد شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: