کد خبر: ۳۹۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۱ - ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 05
شفاآنلاين :برنامه «فراسو» شبکه راديويي سلامت، روزپنجشنبه به موضوع «نارسایی کلیه» مي پردازد
به گزارش شفاآنلاين ازروابط عمومی رادیو سلامت، در برنامه 30 دقيقه اي «فراسو» که کاري از گروه سلامت جسم و پيشگيري راديو سلامت است، هر روز از يكي از پزشكان متخصص در زمينه هاي پزشكي دعوت مي شود تا در كنار كارشناس مجري برنامه به سوالات و پيامك هاي شنوندگان پاسخ و راهكارهاي مناسب را ارائه مي دهد.
اين برنامه، پنجشنبه همزمان با روز جهانی کلیه با حضور دکتر سیمین وحیدی، متخصص کلیه، مجاری و ادرار به بررسي نارسایی کلیه مي پردازد.
گفتني است، برنامه «فراسو» شنبه تا پنچشنبه هر هفته از ساعت 8:30  بر روي موج اف ام رديف 102 مگاهرتز تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
استوديو سلامت، آسیب های رایانه را بررسي مي كند
برنامه راديويي «استوديو سلامت»، 15 آبان ماه با حضور متخصصان به موضوع بررسي آسیب های جسمی رایانه اختصاص دارد.
به گزارش روابط عمومي راديو سلامت، در برنامه «استوديو سلامت» پنجشنبه 15 آبان دکتر علی نیلی، چشم پزشک و استاد دانشگاه و دکتر احسان قیصری، روان شناس و استاد دانشگاه به بررسي آسیب های جسمی رایانه مي پردازند.
اين برنامه كاري از گروه سلامت جسم و پيشگيري راديو سلامت، پنجشنبه هر هفته از ساعت 15 به مدت 55 دقيقه تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
گفتني است، لزوم اطلاع رساني در زمينه پزشكي براي مخاطبان و طرح مشكلات، بيماري ها و پاسخگويي متخصصان مهم ترين هدف برنامه سازان برنامه راديويي«استوديو سلامت» است.
فردای بهتر مدیریت مصرف خون در رادیو سلامت
شبکه رادیویی سلامت، 15 آبان در برنامه «فردای بهتر» موضوع فرهنگسازی مدیریت مصرف خون در مراکز درمانی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
 برنامه «فردای بهتر» به تهیه کنندگی شهرام زین العابدین  و گویندگی فاطمه شهبازی كاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت، پنجشنبه از ساعت20 با موضوع «فرهنگسازی مدیریت مصرف خون در مراکز درمانی » از صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.
از جمله میهمانان این برنامه می‌توان به دکتر سیما ذوالفقاری معاون فنی و فناوری های سازمان انتقال خون، و  دکتر مهرداد بهلولی جراح عمومی و فلوشیپ جراحی عروق اشاره كرد.
گفتنی است، برنامه «فردای بهتر» روزهای پنج‌شنبه هر هفته بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود.
ازدواج و زندگی بهتر در خيابان بهبودي راديو سلامت
برنامه «خيابان بهبودي» راديو سلامت، 17 آبان به موضوع «ازدواج و زندگی بهتر» اختصاص دارد.
 برنامه «خيابان بهبودي» به تهيه كنندگي «سيما غفاري» و گويندگي «مصطفي مصطفوي» كاري از گروه سلامت روان و خانواده راديوسلامت است که شنبه 17 آبان ماه با حضور دكتر مینا پورفرخ، روان شناس از ساعت 17:05 به مدت 80 دقيقه به سوال هاي، زنان چه مردانی را دوست ندارند، مردان چه زنانی را دوست ندارد؟، پاسخ مي دهد.
يادآور مي شود، اين برنامه سعي دارد تا با زباني ساده توجه مخاطب خود را به نكاتي جلب كند كه باعث كمك به بهبود سلامت ‏روان او مي شود و در عين حال لحظات عصر گاهي مفرحي را برايش ايجاد كند.
رادیو سلامت از هوای پاک کلانشهرها می گوید
برنامه «افق روشن» راديو سلامت، 17آبان، موضوع «هوای پاک کلانشهرها با تحقق کیفیت بنزین» را روي موج اف ام رديف 102 مگاهرتز مي برد.
 در برنامه «افق روشن» شنبه 17 آبان ماه مهندس حشمت الله بسطامی، کارشناس شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران از ساعت 9:05 به بررسي هوای پاک کلانشهرها با تحقق کیفیت بنزین مي پردازد.
یادآور می شود، برنامه «افق روشن» به سردبيري فاطمه شهبازي كاري از گروه سلامت اجتماعي روزهاي شنبه به موضوعات زيست‌محيطي، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندي و آموزش شهروندي و چهارشنبه‌ها به فضاهاي شهري عمومي اختصاص دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: