کد خبر: ۳۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 05
شفاآنلاین-رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام خبر بارش برف و کولاک در ۹ استان کشور، از مجاز بودن تردد برای خودروهای دارنده زنجیر چرخ در محورهای برف گیر خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین،سرهنگ محمدحسین حمیدی با اشاره به آخرین وضعیت جوی در راه‌ها و معابر برون شهری کشور اظهار داشت: بنا بر آخرین گزارشات دریافتی و براساس تصاویر دوربین‌های نظارتی، بارش برف در اکثر محورهای استان‌های مازندران و کردستان ادامه دارد و بارش برف پاییزی در محورهای فومنات و دیلمان در استان گیلان نیز گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: همچنین بارش برف در گردنه‌های آوج و کوهین در استان قزوین و ارتفاعات محورهای هراز و فیروز کوه در شرق استان و محور قوچان به درگز در استان خراسان رضوی این محورها را سفیدپوش کرده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این موارد، بارش باران نیز در اکثر محورهای استان گیلان و در محورهای ساوه به همدان و ساوه به تهران، در استان همدان بارش باران گزارش شده است.

حمیدی در پایان با تاکید بر لزوم استفاده از زنجیرچرخ در معابر و راه‌های کوهستانی خاطرنشان کرد:‌ همچنین کولاک و برف شدید در اکثر راه‌ها و معابر استان‌های آذربایجان شرقی و زنجان و همچنین محور اسالم به خلخال در استان اردبیل گزارش شده است و تردد در این معابر تنها با دارا بودن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی میسر است.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: