کد خبر: ۳۹۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 03
شفاآنلاین :روزنامه ایندیپندنت نوشت کارگران انگلیسی می گویند شغل آنها پر زحمت و بی ثبات شده است.
به گزارش شفاآنلاین ،به نقل از روزنامه انگلیسی ایندیپندنت، بر اساس نظرسنجی گسترده ای که موسسه یوگاو از تجارب کاری مردم در انگلیس انجام داده است، انگلیسی ها این روزها شغل خود را بیش از همیشه پر استرس، بی ثبات و پر زحمت می دانند.
در این نظرسنجی که ایندیپندنت به صورت اختصاصی منتشر کرد آمده است میزان کاری که از مردم انگلیس انتظار می رود در چند سال اخیر افزایش یافته است و بیش از یک سوم نیز گفته اند از آنها انتظار می رود اضافه کاری بدون حقوق انجام دهند.
از هر پنج نفر یک نفر گفته است دست کم یک نفر را دیده اند که بدون دلیل قانع کننده ای اخراج شده است.
از هر پنج نفر یک نفر گفته است یا خودش یا فرد دیگری در محل کارش امنیت شغلی ندارد و نمی داند که هر هفته چه مقدار باید کار انجام دهد یا چقدر حقوق می گیرد.
یک چهارم کارگران یعنی بیش از شش میلیون نفر نگران هستند که سال آینده شغل خود را از دست بدهند و یک سوم نیز نگران هستند که وضع کارشان بدتر شود مثلا حقوقشان کاهش یابد.
پیشرفت در کار نیز امید دوری برای بسیاری از این افراد است. از هر پنج نفر دو نفر معتقدند که شانسی برای پیشرفت ندارند. و بیش از 8/5 میلیون کارگر معتقدند فرصت مناسبی برای بهبود مهارت های خود در محل کار ندارند. نیمی از کارمندان نیز بر این باورند که در شغل آنها استفاه کاملی از توانایی ها و مهارت هایشان نمی شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: