کد خبر: ۳۹۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۰:۲۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 01
شفاآنلاين- مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی از اجرای طرحی خبر داد که کارفرمایان از این پس می توانند ابلاغ های تامین اجتماعی را به صورت غیر حضوری و الکترونیکی دریافت کنند.

به گزارش شفاآنلاين به نقل از سازمان تأمین اجتماعی، مهرداد قریب گفت: با اقدامات انجام شده توسط این سازمان، کارفرمایان می توانند برگه های اخطاریه، اجرائیه، اعلامیه و صورتحساب های خود را به صورت غیرحضوری و اینترنتی دریافت کنند.

وی در خصوص چگونگی استفاده از چنین امکانی توسط کارفرمایان عنوان کرد: در نخستین گام، متقاضیان باید با مراجعه به شعب تامین اجتماعی، تعهد نامه و فرم های مربوطه را تکمیل کنند. سپس از طرف شعب تامین اجتماعی یک رسید به آنها ارایه می شود که نام کاربری و رمز عبور کارفرما برای اولین بار در برگه دریافتی قرار دارد و در اولین ورود به سامانه، باید رمز خود را تغییر دهند .

قریب اظهار داشت: کارفرمایانی که برای ارائه لیست حق بیمه به صورت اینترنتی، قبلاً رمز دریافت کرده اند نیازی به دریافت رمز مجدد ندارند و فقط باید به شعبه تأمین اجتماعی مربوطه مراجعه کنند تا ابلاغ الکترونیکی برای آنها فعال شود.

مدیرکل درآمد حق بیمه سازمان تأمین اجتماعی از کارفرمایان علاقه مند به بهره مندی از چنین خدمت نوینی خواست تا شماره تلفن همراه و آدرس پست الکترونیکی خود را برای دریافت رمز ابلاغ الکترونیکی به شعب تامین اجتماعی ارائه دهند.

وی اضافه کرد: پس از پایان یافتن مراحل ثبت نام در طرح مذکور، در زمان صدور ابلاغ های تأمین اجتماعی اعم از اخطاریه، اجرائیه، اعلامیه و صورتحساب ها، به جای ابلاغیه های کاغذی، پیامک و پست الکترونیکی به کارفرما ارسال خواهد شد.

قریب افزود: متقاضیان پس از دریافت رمز، با مراجعه به سامانه ابلاغ الکترونیکی به نشانی eblagh.tamin.ir ودرج نام کاربری و رمز عبور، می توانند برگه های احکام مطالباتی را مشاهده کنند. ملاک محاسبه مواعد برای سازمان 48 ساعت بعد از تاریخ ارسال داده پیام به صندوق های اطلاعاتی کارفرما در درگاه ابلاغ الکترونیکی خواهد بود.

وی همچنین از کارفرمایان خواست تا به منظور انجام پیگیری های بعدی در خصوص مطلع شدن از جزئیات و نحوه تسویه بدهی به شعب تامین اجتماعی مراجعه کنند و در جریان جزئیات بیشتر این طرح قرار گیرند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: