کد خبر: ۳۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 30
شفاآنلاین :برنامه «سايبان آرامش» شبکه راديویی سلامت، هشتم آبان ماه، با موضوع «سونامی هورمون»، از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي‌شود‎

.‎به گزارش شفاآنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «سايبان آرامش» همزمان با روز نوجوان با حضور دکتر حسین ابراهیمی مقدم، روان شناس، موضوع ‏ سونامی هورمون را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

این برنامه کاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است که به ‏منظور افزايش دانش سلامت روان جامعه در بخش هاي از قبيل نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي ‏سلامت روان مي‌پردازد‎.‎

گفتني است، برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت ‏‏13:20 تا 14 از  راديو سلامت پخش مي‌شود‎.‎

فردای بهتر اخلاق پزشکی در رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت، هشتم آبان ماه، در برنامه «فردای بهتر» موضوع اخلاق پزشکی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «فردای بهتر» به تهیه کنندگی شهرام زین العابدین و گویندگی فاطمه شهبازی كاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است که پنجشنبه از ساعت 20 با موضوع لزوم استقرار کمیته های اخلاق پزشکی در انجمن های پزشکی تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می شود.

از جمله میهمانان این برنامه می‌توان به دکتر داریوش طاهرخانى عصو شورای عالی نظام پزشکی، دکتر محمود عباسی ریس مرکز تحقیقات اخلاق پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و دکتر ایرج فاضل رییس جامعه جراحان ایران اشاره كرد.

گفتنی است، برنامه «فردای بهتر» روزهای پنج‌شنبه هر هفته از ساعت20 بر روی موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می‌شود.

مهمترین فرد خانواده در نقطه سرخطِ رادیو سلامت

شبكه رادیویی سلامت در برنامه «نقطه سر خط» این هفته به بررسی موضوع مهم ترین فرد خانواده می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، «نقطه سرخط» عنوان برنامه ای شاد و مفرح از گروه سلامت معنوی و سبك زندگی سالم این شبكه رادیویی است كه جمعه نهم آبان ماه با حضور عبدالله امیدی به این سوال که مهم ترین و موثرترین فرد خانواده چه کسی است؟

گفتنی است، برنامه «نقطه سرخط» جمعه ها به تهیه كنندگی محسن كریمی از ساعت 8:30 تا 10 از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

کرامت نفس روی موج تندرستی

شبکه رادیویی سلامت، نهم آبان ماه در برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» به موضوع «کرامت نفس» می پردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «کوچه سلامت پلاک 102» به تهیه کنندگی «بهرام رحمانی» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» و «محمد مطلب»، جمعه از ساعت 10:30 به مدت 90 دقیقه با حضور دکتر حسنی، مدرس دانشگاه و حجت الاسلام علی آقا بابا، کارشناس مذهبی به موضوع «کرامت نفس» می پردازد.

این برنامه به سردبیری «فیروزه آدابی» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که از بخش های چون دکه سلامت، کوچه فرعی، گلبرگ، بفرمایید خوش آمدید و موزیک زنده تشکیل و در قالب طنز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

یادآور می شود، شنوندگان می توانند برنامه های شبکه رادیویی سلامت را روی موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز بشنوند.

«صبح و زندگی» رادیو سلامت از کار جمعی می گوید

شبکه رادیویی سلامت، دهم آبان ماه در برنامه زنده «صبح و زندگی» به بررسی «تأثیر کارهای جمعی در جامعه» می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «صبح و زندگی» به تهیه کنندگی «سولماز عطایی» و گویندگی «مصطفی مصطفوی» و «محمد مطلب» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت است که روز شنبه با حضور دکتر علیرضا شریفی یزدی، جامعه شناس به این سوال که «کار جمعی در جامعه چه تأثیری دارد؟» پاسخ می دهد.

یادآور می شود، برنامه «صبح و زندگی» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته از ساعت 7:10  به مدت 80 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش نشاط و آرامش می‌شود.

بررسی خشکسالی در رادیو سلامت

برنامه «افق روشن» رادیو سلامت دهم آبان ماه ، با موضوع «خشکسالی» پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «افق روشن» به سردبیری فاطمه شهبازی، روز شنبه از ساعت 9:05 به مدت ۴۵ دقیقه با موضوع «خشکسالی در انتظار هشت استان کشور» از موج اف‌ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می‌شود .

بر اساس این گزارش، مهندس داريوش گل عليزاده معاون فني اداره كل حفاظت محيط زيست استان تهران، شاهرخ فاتح رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی با حضور در این برنامه به موضوع خشکسالی در انتظار هشت استان کشور می‌پردازند.

گفتنی است، برنامه «افق روشن» كاری از گروه سلامت اجتماعی روزهای شنبه به موضوعات ‏زیست‌محیطی، دوشنبه‌ها به حقوق شهروندی و آموزش شهروندی و چهارشنبه‌ها به فضاهای شهری عمومی اختصاص دارد‎.‎

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: