کد خبر: ۳۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۵ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 29
رئیس مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران درگفتگو با شفاآنلاين خبرداد:
شفا آنلاین- رئیس مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت:بررسي ها نشان مي دهد هم اكنون درکشور نیازمند 4هزار پزشک متخصص پوست هستیم حال آن که در حال حاضر فقط850 نفر متخصص پوست دركشورمشغول به كارهستند.

دکتر یحیی دولتی در حاشیه کنگره بین المللی پوست، زیبایی و لیزر در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر افزود: متاسفانه نحوه توزیع متخصصین پوست در کشورنيز یکسان نیست؛چراكه تجمع آنها بیشتر در تهران دیده می شود.

رئیس کنگره، آکنه- ریزش مو- اگزما را از شايع ترين دلايل مراجعه به متخصصین پوست دانست.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با توجه به پيشرفت هاي علم پزشكي دركشورو وجود تجهزات وامكانات پيشرفته ،درحال حاضر برای هیچ یک از بیماری های پوستی، از ساده تا مهلک، نیازی به خروج مردم از کشور نیست.

وی با اشاره به این که خوشبختانه بیماری جذام در ایران تحت کنترل است به شفا آنلاین گفت:آخرين گزارش ها نشان ميدهد درحال حاضر بیش از 50 مورد مبتلا به این بیماری نداریم. در حالی که تا چندین سال قبل 35 هزار بیمار جذامی دركشور داشتیم؛ضمن اينكه امیدواریم تمامی بیماری ها نظیر جذام کنترل شوند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۰
0
0
این خبر قطعا دستکاری شده و کمبود این تعداد متخصص برای ایران واقعا مضحک به نظر میرسه و امکان نداره استاد دولتی همچین حرفی زده باشه،
سه هزار متخصص پوست؟؟!! اشتباه بزرگی در تایپ حرف استاد رخ داده و شفاآنلاین باید خبر رو اصلاح کنه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: