کد خبر: ۳۸۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۷ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 29
شفاآنلاین-رئیس انجمن اتروسکلروز ایران، از برگزاری سمپوزیوم یک روزه آخرین دستاوردهای بیماری دریچه آئورت و دریچه های قلب با حضور دو تن از جراحان برجسته قلب جهان خبر داد و گفت: این برنامه، روز جمعه نهم آبان ماه جاری در هتل همای تهران برگزار می شود.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر مسعود قاسمی در جهت پیشبرد و ارتقاع سطح دانش تخصصی در رشته ی قلب و عروق، جراحی قلب و بیهوشی قلب ، انجمن اتروسکلروز ایران سمپوزیوم یک روزه ی تحت عنوان بیماری های دریچه آئورت و نارسایی قلب با شرکت استادان برجسته داخلی و خارجی Prof.Yacoub (جراح قلب از انگلستان) و Dr.khaghani (جراح قلب از امریکا) برگزار میکند.

وی گفت: در این سمپوزیوم یک روزه آخرین دستاورد های بیماری دریچه آئورت و دریچه های قلب بر اساس تجارب پزشکان و فناوری بسیار پیشرفته مورد بررسی قرار میگیرد که  حضورProf.Yacoub که بی شک یکی از جراحان برجسته قلب در جهان می باشد فرصتی است که ضمن تبادل تکنیک ها و تحقیقات داخل کشور در سطح بین المللی مشکلات و روش های نوین درمانی جراحی با ایشان در میان گذاشته شود.

قاسمی افزود : همچنین با استفاده از آخرین فناوری ساخت تجهیزات پزشکی و نتیجه آن در داخل قلب در بیماران دچار نارسایی قلب پیشرفته به ویژه تا زمانی که در لیست انتظار پیوند قلب می باشد فرصت ایده ال است که الگو های درمان کاملاً مدرن و جدید معرفی و مورد مقایسه با الگو های قدیمی قرار گیرد.

وی گفت: با توجه به شرکت همکاران متخصص داخلی قلب، همکاران فارما کولوژیست که دستاوردهای درمانی با دارو را نیز معرفی  می نمایند در کناراین مجموعه از فعالیت های تیم درمانی در بیماری دریچه آئورت و نیز نارسایی قلب فرصت گفتگو پیدا می کنند.

رییس انجمن اتروسکلروز ایران گفت: در این سمپوزیوم یک روزه فرصت مناسبی خواهد بود که ضمن بررسی گایدلاین های مربوط به بیماری های دریچه آئورت و نارسایی قلب ضمن مشورت با خبره ترین دست اندرکاران درمان در دو بیماری بسیار مهم در زمینه ی قلب و عروق یعنی دریچه آئورت و نارسایی قلب مشورت و تبادل نظر صورت پذیرد.

وی گفت: متخصصین  قلب با حضور در پانل این سمپوزیوم نحوه و زمان مناسب ارجاع بیمار برای جراحی تعویض و یا ترمیم دریچه آئورت برای بیماران را مورد ارزیابی قرار می دهند همچنین همکاران اینترونشنال قلب امکان مقایسه استفاده از تکنیک TAVI و جراحی قلب با گفتگو و کسب نظرات متخصصین برجسته بین المللی را پیدا میکنند .

مبحث نارسایی قلب که رابطه ی تنگاتنگی با اختلات ریتم قلب و نیز درمان های پیشرفته و فلوشیپ نارسایی قلب و نیز اکوکاردیوگرافی دارد، فرصت مناسبی برای تبادل نظر فراهم می آورد. همچین رشته ی اکوکاردیولوژی پیشرفته که یکی از ابزار بسیار مهم قلب در حین جراحی قلب به ویژه دریچه آن می باشد، مورد مناسبی برای بحث در پانل خواهد بود.    

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: