کد خبر: ۳۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - 2014October 26
شفاآنلاین-مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح جزییات پرداخت وام معیشتی بازنشستگان نیروهای مسلح را تشریح کرد.

به گزارش شفا آنلاین،سردار حسین دقیقی با بیان اینکه وام معیشتی بازنشستگان بر اساس نیاز کانون‌ها و ستادهای بازنشستگی ارائه می‌شود اظهار کرد:‌ کارگروه‌هایی در استان‌ها تشکیل شده است که افراد نیازمند به دریافت این وام را شناسایی می‌کنند.

وی ادامه داد:‌ مبلغ این وام بین سه تا پنج میلیون تومان است و امسال به 5000 نفر تعلق خواهد گرفت. این وام میان متقاضیان در قالب رسیدگی‌ها و به صورت نوبتی واگذار می‌شود و سقف آن برای هر نفر متفاوت است اما میانگین آن به حدود پنج میلیون تومان می‌رسد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح با بیان اینکه اعتباری حدود 200 میلیارد تومان برای این وام در نظر گرفته شده است گفت: تا کنون 170 هزار نفر وام‌های معیشتی را دریافت کرده‌اند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
رحیم جوی اغبلاغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
0
1
با عرض سلام اینجانب رحیم جوی اغبلاغ دارای شماره شناسائی 1107217530900میباشم ولی نمیدونم چرا کسی کمکم
نمیکند من روده و معده ام،قلبم را نیز عمل کردم و دارو مورفین روزی4عددوپتدینروزی100میلی ، همچنین پلاویکس ومتوهگزان روزی 2عددمصرف میکنم.تقاضا دارم که نزدیک 18میلیون تومان بدهکار میباشم خواهشمندم اگر امکان دارد دراین زمینه کمکم کنید تا ازدست طلبکار ها رهایی پیدا کنم تلفنثابت 66203224تلفن همراه 09125373529درضمن من شیمیایی نیز میباشم و کسی هم نیست که کمکم کنه حتی این وام توانمندسازی که ماهی 50هزار تومان ازم کم میشه تورا به خدا کمکم کنید!
فرزند یک زحمتکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۴
0
0
طبق آخرین پیگیری در مورخ 3/12/93 ومراجعه به کانون و همچنین تماس با موسسه توانمند سازی بازنشستگان نیروهای مسلح که در اصل توانمند سازی سازمان نیروهای مسلح نام صحیح این موسسه میباشد. به این نتیجه رسیدم که هیچ وامی در کار نیست (به گفته جوابگوی تلفن موسسه و بدلیل عوض شدن رئیس سازمان)تا اطلاع ثانوی تمامی وامها بسته شده و اگر هم وامی در کار باشد به 3 میلیون تومان نزول میابد. این به این معناست که با آبرو و حیثیت و شرف و یک عمر زحمتی این عزیزان برای این مملکت کشیده اند بازی شده و زیر سوال رفته اند.واقعا برای ......... متاسفم که ..................
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۰
0
0
بنده یکی از بازنشستگان ودجا هستم وماهیانه 30هزار تومان از من کسر میشد ودلم خوش بود وام میگیرم ولی بازم مثل همیشه دروغ گفتید وبرنامه همه رو خراب کردید ..... تشریف دارید.
زهرا سیف اله زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
0
0
واقعا مسخره است اول اعلام میکنید که وام 5میلیونی میدهید . قبلش پول قسط رو هم پیش پیش کم میکنید بعد به یکسری که معلوم نیست کی وام رو میدهیدبعد میگید تموم شد بودجه ندا ریم تورو خدا مسخره هست یانه دست همه درد نکنه .
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: