کد خبر: ۳۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 19
یادداشت وارده
شفا آنلاین: عده زيادى از پزشكان ايرانى پس ازسالها کاروزندگی در كشورهاى اروپائى و امريكائى آرام آرام بازنشسته شده اند. درهمین راستا برخى از آنها با نام ها وعناوین پرطمطراق و عناوين مختلف كه حتى برخى از اين عناوين و عضويت ها و جوايز قابليت رايزنى و حتى خريد هستند به ايران آمده و از نا آگاهى مردم سوء استفاده كرده و به طبابت اقدام مي كنند.به همین خاطر بر عهده مقامات است كه كنترل لازم و قوانين جارى را دراین باره اعمال نمايند.

دراین میان تبليغات وحشتناك و پر سر صداى اهداء جوايز و عناوين به اين گروه از پزشكان به خصوص در يك مورد خاص اخير در رسانه ها بسيار اغراق آميز و مشكوك به نظر مي رسد .چرا كه ايرانيانى از ايشان بسيار مجربتر و سر شناس در رشته هاى مختلف در سراسر جهان مشغول هستند ولى كسى حتى نامى از آنها نمى برد كه در فضاى مجازى فراوانند و جهت پيشگيرى از همين گونه تبليغات از آنان است.

حال سوال اینجاست اين گونه پزشكان براى ايران و ايرانى چه كردند؟

جواب البته یک کلمه است ،هيچ...

هر چه كردند براى آلمان و اطريش،فرانسه،انگليس و امريكا كردند.

بسيار خوب ،آنها هم از او قدردانى ميكنند!

به ما چه!

به ما چه مربوط كه اين آقايان دكتر كه با شروع انقلاب و بعد جنگ فرار و به كشور هاى اروپائى و امريكائى رفته و به آنها خدمت كرده ومی کنند.

و اگر هم خدمتى به مجروحين ما ( آنهم بدست دستيارانشان نمود ، حق العلاجي را بنرخ ازاد از دولت ايران گرفته اند ) .ضمن اینکه باید توجه داشت عناوين و جوايزى كه به آنها داده شده ومی شود هيچ كدام به خاطر مملكت ما و ايران و حتى كارهای جهانى نبوده است.بلکه خيلى از آنها هم جنبه رانت و تبليغات دارد، هيچ كشوري هم به جز آلمان و اطريش براى اين افراد تبليغ هاى آنچنانى نمي كند، در خود امريكا و انگليس ده ها متخصص برتر،جوان تر و مجرب تر وجود دارد.که .....

متاسفانه ارتباط با برخى ازافراد! در ايران باعث تبليغات و در نتيجه امتيازات بي مورد براى اين قبیل پزشكان شده اند

نمونه : چند سال پيش جراح مغز و اعصاب ستون فقرات و نخاع بنام پروفسورم از ألمان به ايران و به بيمارستان ما آمد و با كلى تبليغات و سر و صدا و فريب برخى بيماران و دريافت دستمزد ها چند هزار يوروئى ( كه بوسيله يك جراح خارجی انجام مي شد) دريافت مى کرد و پس از اين كه چندين عارضه روى دست بيماران گذاشت فرار و بعد ها نیز به دليل همين خلاف هاى پزشكى و مالى ايشان راهی دادگاه شدو.....

البته ما قصد نداريم خداى ناكرده تمامى پزشكان بازنشسته خارجى را در زمره اين گونه افراد بياوريم ، ولى اين سرو صدا و تبليغات هم در أصل بي مورد و باعث گمراهى عده اى از مردم ما مي شود.ضمن اینکه از خود اين پزشكان محترم هم انتظارمیرود جاه طلبى و خونمائى را كنار گذاشته و اگر قصد خدمت دارند از مجارى قانونى وارد شوند، كه قدمشان بر ديده منت.

به خصوص از مردم تقاضا داريم كه به صرف هموطن بودن و تعصب ايرانى بودن و هم رشته بودن باين تبليغات واهى دامن نزنند.چراکه برخی از أفراد بعد از سى – چهل سال دوری ازوطن ، ايران را نميشناختند و هنوز هم چماق اروپا و اروپائى بودن خود را بر سر ملت ما ميزنند ، پس درمی یابیم زياد هم ايرانى نيستند وهمگان باید خیلی هوشیارتروبیدارترباشیم.

دکتر فیروز فصیحی/ متخصص داخلی، کلیه و فشار خون

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
sara goulmohammadi
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۱
0
1
جناب آقای دکترفصیحی از شخصیت وسن شما بعیداست که بدون آگاهی واطلاعات کافی پشت سر همکار خود چه مقیم ایران وچه مقیم خارج این ... را سرهم بافته و با اعتمادبه نفس کامل برروی سایت قرارمیدهید.!!!!
{{{به ما چه مربوط كه اين آقايان دكتر كه با شروع انقلاب و بعد جنگ فرار و به كشور هاى اروپائى و امريكائى رفته و به آنها خدمت كرده ومی کنند!!!!}}}
این طرز کلام واین جملات حتی از یک انسان عامی و...... نیزمحال به نظرمی آید تاچه رسدبه شما که ادعای تخصص دردانش مقدس پزشکی رادارید!
تنهاچیزی که به نظر من میرسداین است که یکی ازعوامل سایت شفاآنلاین که نسبت به پروفسور م کینه وخصومت شخصی دارد! از بی اطلاعی وسادگی شما سو استفاده کرده وازشماخواسته که این ......را اظهارنمایید! زیرا بنده خود وتعدادزیادی ازهمکاران ودوستانم از بیماران پروفسور بوده وهستیم وخوب میدانیم که ایشان اگرهم پرونده ای دردستگاه قضایی ایران داشته اند صرفا بخاطرحسادت وغرض ورزی همکارانی همچون شما بوده که با ایجاد وتطمیع چندشاکی خصوصی دروغین پرونده ای را مفتوح وبعدازچندسال با شکست مفتضحانه ومحکومیت دردادگاه با حکم سه ماه زندان وپرداخت جزای نقدی به دولت بابت تهمت ونشراکاذیب محکوم شدند{ که خوشبختانه تمام مدارک واسناد موجوداست}.پس لطفا اگر ابتدای هرجریانی را مطلع میشوید مانند ایجادپرونده ! لطفا به انتهای آن جریان هم نظری بیاندازید تا مبادا خدای ناکرده این عواقب شامل حال خودجنابعالی نگردد! زیرا بااطمینان خاطرخدمتتان عرض میکنم که جناب پروفسورنه تنهامشکلی درایران ندارندبلکه درحال حاضر سالی چندباربه ایران میایند وبه مداوای بیماران مشغولند منتهی نه دربیمارستان شما بلکه در دوبیمارستان دیگردرتهران که بسیار هم معتبرتر وخوشنام ترازبیمارستان شما میباشند.
خداوند همگی ماراموردهدایت قرار دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: