کد خبر: ۳۷۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 15
شفاآنلاین :مقامات نیویورک از شکست این شهر در مقابل موش ها خبر دادند.
به گزارش شفاآنلاین ، یک مقام ارشد دولتی نیویورک گفت« شکایات ساکنان این شهر درباره افزایش موش ها از 22 هزار و 300 مورد در سال 2012 به 24 هزار و 586 مورد در 2013افزایش یافته است.
به گزارش آسوشیتدپرس از نیویورک،اسکات استرینگر سربازرس آژانس بازرسی امور شهری نیویورک گفت «موشها به مزاحم های شبانه روزی در نیویورک تبدیل شده اند به گونه ای که این حیوانات کثیف را نه تنها در اطراف سالن های غذاخوری بلکه در اطراف کودکانی که در منازل خواب هستند می توان در حال پرسه زدن دید یا در حالی که از پاهای افراد در پیاده روها بالا می روند مشاهده کرد.
استرینگر افزود، براساس تازه ترین بازرسی هایی که از سوی آژانس وی انجام شده، اداره بهداشت و سلامت روان نیویورک برنامه موثر و جامعی برای اجرای عملیات نابودی موش های سرگردان در این شهر نداشته است.وی با توجه به آنکه بازرسان امور بهداشتی معمولا توافقات و تعهدات خود را پیگیری و اجرا نمی کنند افزود، مسئولان بهداشتی نیویورک 160 شکایت مردمی علیه موش های مزاحم را مسکوت گذاشته وهیچگونه اقدامی در باره آنها انجام نداده اند.
وی هشدار داد، تا وقتی که مسئولان بهداشت شهری به شکایات مردمی در باره مبارزه با موش ها پاسخ دقیق و به موقع ندهند، نیویورک باید همیشه با معضل موش های سرگردان دست به گریبان باشد.
این در حالی است که مقامات اداره بهداشت نیویورک با انتشار بیانیه ای ضمن انتقاد از اظهارات مقامات آژانس بازرسی شهری از اقداماتی قاطع و فوری برای نابودی این حیوانات چندش آورخبر دادند.
اداره بهداشت نیویورک با انتقاد از گزارش بازرسان، ضمن نادرست خواندن نتیجه گیری گزارش آژانس بازرسی امور شهری نیویورک گفت« از نظر بازرسان شهری فقط پاسخ و بررسی شکایات مهم است در حالی که دیگر فعالیت های مهم اداره بهداشت شامل تلاش برای شناسایی محل اختفای موشها، انتشار توصیه های بهداشتی به ساکنان برای مقابله با آنها و همچنین تلاش های جدی برای اتلاف و جلوگیری از افزایش موش ها در شهر از دیگر امور مهمی است که بایدبه خوبی انجام شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: