کد خبر: ۳۷۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 14
شفا آنلاين-کمبود هر ماده مغذي يا ويتامين در بدن، عوارض متعددي برجا مي گذارد که گاه جبران ناپذير است.

به گزارش شفا آنلاين،به گفته متخصصان، بايد به خطر کمبود سولفور در بدن و اثر آن بر سلامت، بيش از پيش توجه کرد. متاسفانه، اين روزها بيشتر مردم بر اين باورند که يک برنامه غذايي متعادل، تمام ويتامين ها و مواد معدني طبيعي مورد نياز بدن را تامين مي کند. در حالي که استفاده از حشره کش در مزارع و ايجاد تغييرات ژنتيکي روي غذا، به طور چشم گيري کيفيت مواد غذايي و ارزش تغذيه اي آن را پايين آورده است.


آنچه براي پيش گيري از بروز سرطان، همواره توصيه مي شود اجتناب از قرار گرفتن در معرض مواد شيميايي، مصرف زياد مواد غذايي مملو از آنتي اکسيدان و مصرف مکمل هايي مانند ويتامين هاي C و D است اما نکته اي که تا حدي مغفول مانده، اهميت گنجاندن سولفور در برنامه غذايي است.

اين ماده معدني طبيعي، وظيفه بازسازي و سم زدايي را برعهده دارد و به عنوان زمينه ساز براي استفاده از اسيدهاي آمينه محسوب مي شود.

به زبان ساده، براي پيش گيري ازسرطان بايد مواد غذايي حاوي سولفور مانند ميوه و سبزي ارگانيک مصرف کرد.

به گزارش سايت «نيوزويک»،بايد دانست که بسياري از لوازم بهداشتي و مواد تميزکننده منزل که حاوي مواد شيميايي سمي است و همچنين محصولات غذايي صنعتي شده که حاوي مواد سرطان زاست، مانع از جذب سولفور و مواد مغذي طبيعي ديگر مي شود.

به گفته متخصصان، برنامه غذايي با نيوترينت پايين و کربوهيدرات بالا، قرار گرفتن در معرض سموم محيطي و قرار نگرفتن در معرض نور خورشيد، نقش مهمي در بروز بسياري از بيماري ها از جمله حمله قلبي، ديابت، ناراحتي گوارشي، آلزايمر و اوتيسم دارد. ميزان متناسب سولفور نقش مهمي در بازسازي سلولي و اکسيژن رساني به اندام هاي مختلف بدن دارد.




خراسان




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: