کد خبر: ۳۶۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 02
شفا آنلاین:دبیر علمی همایش مشترک دمانس، پارکینسون و اختلالات حرکتی گفت: امروز روش‌های جدید تشخیصی و درمانی آلزایمر بررسی شد و فردا نیز به ارائه مداخلات تشخیصی و درمانی پارکینسون و اختلالات حرکتی خواهیم پرداخت

به گزارش شفا آنلاین-فاطمه خمسه درباره همایش امروز پنج‌شنبه 10 مهر سال جاری که در بیمارستان امام خمینی (ره)‌ در حال برگزاری است، اظهار داشت: امروز دمانس مورد بحث قرار گرفت و فردا نیز بیماری پارکینسون و اختلالات حرکتی را به بحث می‌گذاریم.

وی افزود: امروز تازه‌های آلزایمر و اختلالات خفیف شناختی بررسی شد؛ اختلالات خفیف شناختی در کسانی وجود دارد که خود یا خانواده‌شان می‌گویند حافظه فرد کم شده است.

این نورولوژیست ادامه داد: امروز همچنین روش‌های تازه تشخیص آلزایمر در مرحله‌ای که بیمار علائم شناختی و اختلال حافظه ندارد و بررسی تشخیصی دمان از طریق رادیولوژی و ملاحظات قبل و بعد از عمل‌‌های جراحی در مبتلایان به دمانس بررسی شد.

دبیر علمی همایش مشترک دمانس، پارکینسون و اختلالات حرکتی گفت:‌ در این همایش به ملاحظات درمانی مبتلایان به دمانس که بیماری داخلی مانند قلبی، کلیویی و گوارشی دارند نیز پرداخته شد.

وی ادامه داد: تغییرات رفتاری مانند توهم و بی‌قراری در بیماران مبتلا به دمانس دیگر موضوعی است که امروز به بررسی آن خواهیم پرداخت.

خمسه خاطر نشان کرد: فردا نیز به مبحث پارکینسون و اختلالات حرکتی و مداخلات تشخیصی و درمانی تازه در این راستا خواهیم پرداخت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: