کد خبر: ۳۶۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۰۰ - ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - 2014October 02
شفا آنلاین :مدیر کل دفتر ارزیابی، فناوری و تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت، از فزایش کارانه کارکنان غیر پزشک، با اجرای کتاب جدید ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت خبر داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر علیرضا اولیایی منش گفت: با اجرای کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت و رشد درآمد بیمارستان ها، خود به خود سهم تمام کارکنان از جمله  غیرپزشکان رشد می کند.

وی با بیان اینکه اجرای کتاب جدید ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت، علاوه بر پزشکان، مزایایی نیز برای کارکنان غیر پزشک دارد، اعلام کرد: این کتاب منبع توزیع کارانه برای کل گروه های پزشکی است نه فقط پزشکان.

به گفته اولیایی منش تا به حال روند پرداخت کارانه به گروه های پزشکی به این صورت بوده که بخشی از درآمد بیمارستان به پزشک و بخش دیگر به کارکنان غیرپزشک تعلق می گرفت. این در حالی است که با اجرای کتاب ارزش گذاری نسبی خدمات سلامت و رشد درآمد بیمارستانها، خود به خود سهم کارانه تمام کارکنان از جمله  غیرپزشکان رشد می کند.

مدیر کل دفتر ارزیابی، فناوری و تدوین استاندارد و تعرفه سلامت وزارت بهداشت همچنین توضیح داد: در راستای رشد درآمد بیمارستانها، وزیر بهداشت، دستور به تشکیل کارگروهی داد تا سهم کارانه گروههای مختلف پزشکی مورد بازنگری قرار گیرد.

وی در پایان اضافه کرد: این کارگروه تشکیل شده و بزودی بازنگری صورت می گیرد تا زمینه لازم برای تشویق ها و دریافتی های بیشتر برای کارکنان غیر پزشک فراهم شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: