کد خبر: ۳۵۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 26
شفا آنلاین -همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با دکتر سید عباس پاکنژاد از آزادگان سرافراز میهن اسلامی دیدار کرد.


به گزارش شفاآنلاین، دکتر سید حسن هاشمی روز گذشته در این دیدار صمیمانه ،خدمت به مردم را سنگر کنونی دفاع مقدس دانست و از تلاشگران دیروز جبهه های نبرد خواست امروز در هر جایگاهی که هستند خدمت به مردم و محرومین را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی دکتر پاکنژادها را مایه افتخار و برگ زرینی در کارنامه جامعه پزشکی کشور دانست و اظهار امیدواری کرد نسل جوان کشور بتواند آنها را الگوی زندگی خویش قرار دهد.

وزیر بهداشت پزشکان، پرستاران و پیراپزشکان را از اولین گروه هایی دانست که در جبهه ها حضور داشتند و با اشاره به نقش مهم آنان در طول هشت سال دفاع مقدس افزود: این افراد خود بهترین گواه هستند که جامعه پزشکی در سخت ترین لحظات به مردم و نظام خدمت کرده است.

دکتر پاکنژاد نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاشهای وزارت بهداشت از درگاه خداوند برای دکتر هاشمی و همکارانشان آرزوی توفیق خدمت کرد.

در پایان این دیدار وزیر بهداشت و همچنین دکتر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از مجاهدت های این استاد برجسته تقدیر کردند.

گفتنی است در این دیدار دکتر هاشمی وزیر بهداشت، دکتر فراهانی معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت، دکتر پیوندی رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، دکتر موسوی مشاور وزیر در امور شاهد و ایثارگران،دکتر صمیمی رییس بنیاد شهید تهران بزرگ و جمعی از مسوولان وزارت بهداشت و دانشگاه نیز حضور داشتند.

آزاده "دکتر سید عباس پاک نژاد" از آزادگان سرافراز میهن اسلامی است که حدود ده سال ( 1359تا 1361) در اسارت رژیم بعث عراق بوده است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: