کد خبر: ۳۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۱ - ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 25
شفا آنلاین:نور علی‌زاده با بیان اینکه اورژانس بیمارستان لبافی‌نژاد فرسوده است و جوابگوی مراجعه ‌کنندگان نیست، گفت: این امر باعث شده برخی از بیماران را در راهروی اورژانس بستری کنیم.
به گزارش شفا آنلاین-دکتر اکبر نور علی زاده رییس بیمارستان لبافی‌نژاد گفت: این بیمارستان از نظر ملکی و درمانی وابسته به سازمان تامین اجتماعی و از نظر آموزش و پژوهشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

وی با بیان اینکه بیمارانی که بیمه شده سازمان تامین اجتماعی باشند برای گرفتن خدمت بستری هیچ‌گونه فرانشیز‌ی از آنها گرفته نمی‌شود، افزود: 90 درصد مراجعه کنندگان به این بیمارستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و 10 درصد مابقی که تحت پوشش بیمه‌های دیگر هستند تنها از آنها 10 درصد فرانشیز‌ اخذ می‌شود.

نور علی زاده در ادامه در خصوص مشکلات بیمارستان گفت: اصلی‌ترین مشکل بیمارستان ساختمان فرسوده و کمبود فضای فیزیکی است این بیمارستان برای ارائه خدمت به 10 هزار بیمار ساخته شده ولی در حال حاضر به 30 هزار نفر ارائه خدمت می‌کند.

وی اظهار داشت: فضای اورژانس بیمارستان قدیمی و فرسوده است و گنجایش بیماران مراجعه کننده را ندارد به طوری که این بخش هشت تخت دارد و آمار بالای مراجعه کنندگان جوابگوی این موضوع نیست و در برخی از اوقات مجبوریم بیماران را در راهرو بستری کنیم.

نورعلی‌زاده اظهار داشت: قرار شده یک ساختمان جدید در متراژ حدود 15 تا 16 هزار متر مربع در پشت زمین ساختمان قدیمی احداث کنیم که با احداث این ساختمان اتاق‌های عمل جراحی چشم  که بسیار فرسوده هستند همچنین درمانگاه‌های تخصصی و اورژانس به این ساختمان منتقل می‌شوند و ساختمان قدیمی مختصص بستری می‌شود.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
امیر حسین نصرتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
0
1
با نظر شما موافقم راستی من قبلا بیمار شما بودم
یوسف جاهد کرمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
من بیمار شما هستم
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۶
0
0
من بیمار ايشونم.ممنونم ازشون.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: