کد خبر: ۳۵۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - 2024October 27
مراسم یادبود شهید دکتر علی حیدری پزشک جبهه مقاومت چهارشنبه نهم آبان در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی برگزار می‌شود.

شفاآنلاین:عمومی>مراسم یادبود و بزرگداشت پزشک مجاهد شهید دکتر علی حیدری، که با حضور میدانی به کمک و طبابت مجروحان و نیازمندان در لبنان به درجه رفیع شهادت رسید، در تالار امام خمینی(ره) دانشگاه برگزار می‌شود.

 

به گزارش شفا آنلاین: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چهارشنبه نهم آبان ماه از ساعت 12 و 30 تا 14 در تالار امام خمینی (ره) میزبان مراسم بزرگداشت این پزشک مجاهد خواهد بود.

 

شهید حیدری که دانش‌آموخته دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی بود، سی‌ام مهرماه در مسیر حرکت به سمت محل مداوای بیماران و بعد از بیش از دو دهه خدمات پزشکی در لبنان توسط پهپادهای رژیم صهیونیستی در استان نبطیه به شهادت رسید.

 

وی در دوران دفاع مقدس به صورت داوطلبانه به جبهه رفت و بعد از پایان جنگ علی‌رغم امکان حضور در تهران برای گذراندن طرح از مسئولان اداره طرح خواست وی را به هرکجای کشور که مردم به وجود او بیشتر نیاز دارند اعزام کنند و اینگونه شد که مدت‌ها در روستاهای محروم استان هرمزگان طبابت کرد و در دهه ۷۰ به لبنان رفت.

 

شهید دکتر علی حیدری در اوج دوران جولان تکفیرها در سوریه خود را به صفوف رزمندگان رساند و در درمانگاه‌های صحرایی به مداوای مدافعان حرم پرداخت

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: