کد خبر: ۳۵۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - 2024October 05
بانک ملی ایران جایگاه اول تعداد خودپردازها را در تهران و سایر استان ها با مجموع 8.372 خودپرداز به خود اختصاص داده است.

شفاآنلاین:عمومی>بررسی هانشان می دهدکه بانک ملی ایران جایگاه اول تعداد خودپردازها را در تهران و سایر استان ها با مجموع 8.372 خودپرداز به خود اختصاص داده است

به گزارش شفا آنلاین: بانک ملی ایران جایگاه اول تعداد خودپردازها را در تهران و سایر استان ها با مجموع 8.372 خودپرداز به خود اختصاص داده است.

همچنین تعداد شعب فیزیکی بانک ملی ایران  درسراسر کشور 2898 شعبه  بوده که رتبه بالاترین را درنظام بانکی به خود اختصاص داده است.

بانک صادرات ایران از لحاظ مجموع تعداد خودپردازها  با 5186 خودپرداز و همچنین تعداد شعب فیزیکی با 1826 شعبه جایگاه دوم را به دست آورده است.

از قرار معلوم، جایگاه سوم مجموع تعداد خودپردازهابا 4.526 عدد و با 1.345 شعب فیزیکی به بانک ملت تعلق دارد.

بانک سپه با مجموع 4.125 و بانک اقتصاد نوین با مجموع 3.858 دستگاه خود پرداز به ترتیب در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفته اند.

براساس این آمار، بانک توسعه صادرات ایران کمترین مجموع دستگاه خودپرداز را با 43 عدد در سراسر در اختیار دارد.

بانک دی، بانک آینده و بانک ایران زمین تا این لحظه صورت های مالی حسابرسی شده خود را منتشر نکرده اند واز تعداد شعب فیزیکی این بانک ها اطلاعی دردست نیست.

این بررسی نشان میدهد که بانک خاورمیانه در شهر تهران دارای 105 دستگاه خودپرداز و در سایر استان ها 5 دستگاه خودپرداز مستقر کرده است که بیانگر این است که این بانک تنها در 5 استان کشور خودپرداز ایجاد کرده است.

بانک قرض الحسنه رسالت تنها دارای 5 شعبه فیزیکی است و طبق اطلاعات موجود درصورت های مالی این شرکت، این امر در راستای پیاده سازی بانکداری اجتماعی است و سیاست این بانک به سمت کاهش و حذف شعب فیزیکی تغییر یافته است.1 (3)

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: