کد خبر: ۳۵۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۰ - ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - 2024October 02
حمیدرضا اینانلو با اشاره به دیدار اخیر با مقامات بهداشتی ارمنستان، اعلام کرد که در این نشست محورهای مهمی در راستای توسعه همکاری‌های ایران و ارمنستان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

شفاآنلاین:سلامت>مدیر بین‌الملل سازمان غذا و دارو، از دیدار با مقامات بهداشتی ارمنستان و بررسی زمینه‌های گسترش همکاری‌های دوجانبه در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین از سازمان غذا و دارو، حمیدرضا اینانلو با اشاره به دیدار اخیر با مقامات بهداشتی ارمنستان، اعلام کرد که در این نشست که با حضور سید حیدر محمدی رئیس سازمان غذا و دارو و آرتاک جومایان معاون وزیر بهداشت ارمنستان و تعدادی از مسئولان دارویی این کشور برگزار شد، محورهای مهمی در راستای توسعه همکاری‌های ایران و ارمنستان در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی مورد بررسی قرار گرفت.

اینانلو با تأکید بر توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در تولید دارو و تجهیزات پزشکی، افزود: در این نشست، تجربیات سازمان غذا و دارو در نظارت بر زنجیره تأمین دارو و تجهیزات پزشکی به اشتراک گذاشته شد و بر لزوم توسعه همکاری‌ها و تبادل تجربیات در زمینه رگولاتوری تأکید شد.

وی افزود: از دیگر موارد مهم این دیدار، همکاری و مشورت وزارت بهداشت ارمنستان برای پیوستن ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا و بررسی تسهیل فرایندهای ثبت دارو و تجهیزات پزشکی بود.

مدیر بین‌الملل سازمان غذا و دارو از تبادل فهرست نیازهای فوری دارویی و تجهیزات پزشکی دو کشور به عنوان گامی مهم در راستای تقویت تعاملات خبر داد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: