کد خبر: ۳۵۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 23
رئیس اورژانس کشور در گفتگو با شفا آنلاین خبر داد:
شفا آنلاین- رئیس اورژانس کشور با اشاره به این که متأسفانه مزاحمان تلفنی ما را خیلی اذیت می کنند؛ گفت: بر اساس بررسی های انجام شده 50 تا 60 درصد تلفن هاي برقرارشده با اورژانس های کشور مربوط به مزاحمان تلفني است.

دکتر سیدامین صابری نیا در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: برای برخورد با این موضوع مکاتباتی را با دفتر حقوقی وزارت بهداشت آغاز کرده ایم که آیا راهکاری وجود دارد که پاسخگوی ما به این قضیه اداری و قضایی باشد و مشكلات كاهش يابد يا نه؟

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای دیگر بعد از بار دوم تکرار مزاحمت توسط شخصی، دیگر بار سوم شماره شخص مزاحم قفل می شود در حالی که متأسفانه چنین قانونی در ایران وجود ندارد.

وی تأکید کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک برای این مشکل تعریف مشخص حقوقي داشته باشیم تا حداقل افرادی که احساس می کنند خدمت رسانی جزء موارد تفریحی است رفتارشان را کنترل نمایند.

وی در خصوص بیمار دزدی نيزبه شفا آنلاین گفت: در بحث ستاد اطلاع رسانی واحدی داریم که برنحوه انتقال بیماران نظارت جدي دارد.حال آنكه بیمار دزدی مسیری غیر قانونی است و اگر افرادی به این منظور اعلام شکایت کنند به طور جدی با آنها برخورد قانونی خواهیم کرد.اما درحال حاضربا مورد خاصي دراين زمينه روبرونيستيم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: