کد خبر: ۳۴۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۵ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 14
شاهد بارش های رگباری همراه با وزش باد شدید برای شمال غرب و منطقه غرب استان خراسان رضوی با احتمال سیلاب در روزهای یک شنبه و دوشنبه خواهیم بود.
شفاآنلاین:عمومی>یحیی قائنی پور، رئیس اداره هواشناسی خراسان رضوی  اظهار کرد: سازمان هواشناسی تهران برای شمال استان خراسان رضوی هشدار نارنجی صادر کرده است.  مطابق با این پیش بینی شاهد بارش های رگباری همراه با وزش باد شدید برای شمال غرب و منطقه غرب استان با احتمال سیلاب در روزهای یک شنبه و دوشنبه خواهیم بود. 

به گزارش شفا آنلاین: یحیی قائنی پور در پاسخ به این سوال که چرا با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی هواشناسی کشور برای شمال خراسان رضوی، هواشناسی استان این هشدار را صادر نکرده است، بیان کرد: آن ها کشوری صادر کرده اند و نقطه ای صادر نمی کنند. احتمالا اگر سیستم تقویت شود تا ظهر روز شنبه هشدار نارنجی می دهیم و گرنه هشدار زرد کفایت می کند. 
 وی افزود: ما بومی منطقه هستیم و بهتر از کارشناسان تهران منطقه را می شناسیم. هر استانی خودش مرکز پیش بینی دارد. بنابراین با توجه به شناخت کارشناسان ما از منطقه و سیستم های جوی که در این جا فعال می شوند، سازمان این را در اختیار خودمان قرار می دهد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: