کد خبر: ۳۴۹۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۵ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 11
رابرت هابک وزیر اقتصاد آلمان هم از جمله کسانی است که تست ابتلای وی به بیماری کرونا مثبت شده و تمام قرارهای کاری وی لغو شده است.
شفاآنلاین:سلامت>موسسه رابرت کخ (RKI) در بیانیه‌ای با اشاره به افزایش شیوع ویروس کرونا موسوم به «کووید ۱۹» در آلمان در مورد خطر شیوع مجدد بیماری عفونی کرونا در این کشور هشدار داد.

به گزارش شفا آنلاین: در بیانیه موسسه رابرت کخ آمده است: تعداد بیماری‌های حاد تنفسی در هفته‌های اخیر در این فصل از سال در کشور آلمان بالاتر از حد معمول بوده است و نشانه‌هایی از افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا در جمعیت این کشور و بیماران بخش سرپایی وجود دارد.

در همین رابطه استفان کلوگ مدیر کلینیک مراقبت‌های ویژه در مرکز پزشکی دانشگاه هامبورگ - اپندورف با بیان اینکه در حال حاضر ۱۸۲ بیمار مبتلا به بیماری کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه در آلمان بستری هستند، گفت: با وجود اینکه این تعداد مبتلایان به بیماری کرونا تنها یک درصد از کل بیماران تحت مراقبت‌های ویژه در آلمان را تشکیل می‌دهند اما در حال حاضر کمبود کارکنان ماهر در بیمارستان‌ها به خصوص در زمستان پیش رو می‌تواند به یک مشکل تبدیل شود.

به نوشته روزنامه تاگس اشپیگل، رابرت هابک وزیر اقتصاد آلمان هم از جمله کسانی است که تست ابتلای وی به بیماری کرونا مثبت شده و تمام قرارهای کاری وی لغو شده است.

وزیر اقتصاد آلمان که پس از مثبت شدن تست یکی از نزدیکانش و با علائم سرماخوردگی به مراکز درمانی مراجعه کرده بود، پس از انجام تست کرونا متوجه ابتلای خود به این بیماری شده است./ایرنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: