کد خبر: ۳۴۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024August 24
از اواخر پارسال تحت تاثیر رکود بازار مسکن در شهر تهران نرخ‌ها در شهرهای اقماری نیز روند کاهشی به خود گرفت. در حال حاضر واحدهای آماده تحویل در فاز ۱۱ پردیس بین ۲.۲ تا ۲.۵ میلیارد تومان فروخته می‌شود.
شفاآنلاین:اقتصاد>بازار مسکن در سه شهر جدید پردیس، پرند و هشتگرد در رکود به سر می‌برد و قیمت‌ها نسبت به اواخر سال گذشته بین ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان کاهش داشته است.
 به گزارش شفا آنلاین:  نیمه دوم سال گذشته قیمت آپارتمان در شهر جدید پردیس نوسان افزایشی داشت؛ به طوری که قیمت‌ها در فاز ۱۱ تا سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و در مواردی تا چهار میلیارد تومان رسیده بود. از اواخر پارسال تحت تاثیر رکود بازار مسکن در شهر تهران نرخ‌ها در شهرهای اقماری نیز روند کاهشی به خود گرفت. آن‌طور که واسطه‌های ملکی می‌گویند در حال حاضر واحدهای آماده تحویل در فاز ۱۱ پردیس بین ۲.۲ تا ۲.۵ میلیارد تومان فروخته می‌شود. این قیمت برای واحدهای طبقات بالا رو به آفتاب با چشم‌انداز و دارای امکانات کامل که بعضی بخر و بفروش‌ها برای مشتری‌پسندی ایجاد می‌کنند تا ۳ میلیارد تومان می‌رسد؛ در حالی که سال گذشته فروشنده‌ها به کمتر از ۳.۸ میلیارد تومان رضایت نمی‌دادند. برخی فروشنده‌های پول لازم پردیس در شرایط موجود واحدها را بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان کمتر از نرخ‌های متعارف بازار عرضه می‌کنند که برای این دسته از آپارتمان‌ها نیز به سختی مشتری پیدا می‌شود./آرمان امروز
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: