کد خبر: ۳۴۸۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024August 22
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خراسان‌شمالی : متاسفانه هنگام بررسی علائم حیاتی، همراهان و آشنایان فرد متوفی کارشناسان اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
شفاآنلاین:سلامت>کارشناسان اورژانس خراسان‌شمالی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند. رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خراسان‌شمالی از ضرب و شتم کارشناسان اورژانس حین انجام ماموریت در شهرستان شیروان خبر داد. دکتر تقی دولت‌آبادی اظهار کرد: ساعت ۲ و ۲۹ دقیقه بامداد گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه لودر و گیر افتادن راننده آن در خودرو در کارخانه قند شهرستان شیروان به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد. وی افزود: بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای رضا‌آباد به محل حادثه اعزام شدند.
 به گزارش شفا آنلاین:دولت‌آبادی ادامه داد: لحظه رسیدن به صحنه حادثه، کارشناسان اورژانس متوجه شدن راننده لودر فاقد علائم حیاتی است اما برای معاینات بیشتر و ادامه اقدامات درمانی لازم در صحنه حضور داشتند تا عوامل آتش‌نشانی و هلال‌احمر عملیات رهاسازی را انجام دهند.رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان خراسان‌شمالی گفت: بعد از گذشت مدتی با تلاش همکاران آتش‌نشانی و هلال‌احمر رها‌سازی انجام و براساس ارزیابی کارشناسان فوریت‌های پزشکی، راننده لودر به دلیل له‌شدگی و آسیب ارگان‌های حیاتی جان‌ باخته بود.
وی افزود: متاسفانه هنگام بررسی علائم حیاتی، همراهان و آشنایان فرد متوفی کارشناسان اورژانس را مورد ضرب و شتم قرار دادند و در ادامه ضاربان صحنه را ترک کردند.رییس اورژانس پیش بیمارستانی خراسان‌شمالی گفت: هرگونه تعدی به نیروهای امدادی از مسیرهای قانونی پیگیری خواهد شد و این سازمان با تمام توان پیگیر احقاق حق همکاران خویش است.خراسان‌شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴درصد آنان در روستاها سکونت دارند. هم اینکه ۴۶پایگاه اورژانس جاده‌ای و شهری در خراسان‌شمالی فعال است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: