کد خبر: ۳۴۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۱ - ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 20
شفاآنلاين -رادیو سلامت، 30 شهریور در برنامه «صبح و زندگی» به بررسی موضوع «توقعات و انتظارات» می پردازد.


به گزارش شفا آنلاين، برنامه «صبح و زندگی» رادیو سلامت روز یکشنبه با حضور دکتر مهاجری، جامعه شناس به این سوال که آیا دوست دارید همه مثل شما فکر و رفتار کنند؟» پاسخ می دهد.

این برنامه همچنین در این برنامه، دکتر جلال غفارزاده، مدیر کل بازرسی، ارزیابی عملکرد، پاسخگویی به شکایات و امور استان های سازمان غذا و دارو درباره اقدامات دارویی در طرح نظام سلامت صحبت می کند.

برنامه صبح و زندگی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 7 و 10 دقیقه به مدت 80 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش نشاط و آرامش می شود.

ازدواج آسان در رادیو سلامت

برنامه «سايبان آرامش» راديو سلامت 30 شهریور با موضوع «ازدواج آسان» از صداي دانش، نشاط و آرامش پخش مي‌شود.

 برنامه «سايبان آرامش» با حضور اعرابی، روان شناس به بحث و بررسي پيرامون «چگونه ازدواج آسان داشته باشیم؟» مي‌پردازد.

«سايبان آرامش» کاري از گروه سلامت روان و خانواده راديو سلامت است که با هدف ارتقاي دانش سلامت روان جامعه در بخش هاي چون نمايش، گزارش، مصاحبه به ارائه شاخص‌هاي صحيح و اصولي سلامت روان مي‌پردازد.

گفتني است، برنامه 40 دقيقه‌اي «سايبان آرامش» با حضور کارشناسان همه روزه از شنبه تا پنجشنبه به صورت زنده از ساعت 13:20 تا 14 از راديو سلامت پخش مي‌شود.

موفقیت روی موج تندرستی

برنامه «سلام جواني» راديو سلامت، 30 شهریور به این سوال که »به نظر شما مدیریت زمان چقدر در موفقیت تاثیر دارد؟» پاسخ می دهد.

 برنامه «سلام جواني» به تهيه كنندگي بهرام رحماني كاري از گروه سلامت و تفريحات راديو سلامت از ساعت 17 الي 17:35 دقيقه با بخش هاي چون گزارش، ناگفته هاي جواني، پشت صحنه، يك فنجان سلامت، ميكروفن آزاد از موج اف ام رديف 102 مگاهرتز پخش مي شود.

اين برنامه، یکشنبه با حضور دکتر فربد فدايي، روان شناس به موضوع «تاثیر مدیریت زمان در موفقیت افراد» مي پردازد.

گفتني است، برنامه«سلام جواني» از شنبه تا چهارشنبه هر هفته با محور قرار دادن جوانان به عنوان مهم ترين قشر جامعه امروز، دغدغه ها و چالش هاي آنان را به تصوير مي كشد.

بررسی نقش امید بر سلامت روان در رادیو سلامت

نقش امید بر سلامت روان را در برنامه «خانه ما» شبكه رادیویی سلامت بشنوید.

 برنامه «خانه ما» با ساختار تركیبی و نمایشی كاری از گروه سلامت روان و خانواده این شبكه رادیویی است كه به منظور استحكام و دوام نهاد خانواده با ایجاد فضای آموزشی در قالب نمایش به دادن راهكارهای عملی با حضور كارشناسان برای ایجاد تغییرات در روابط خانوادگی و بهبود روابط بین فردی برای رسیدن به سلامت روان درخانواده می پردازد.

جعفری، روان شناس با حضور در برنامه «خانه ما» امروز از ساعت 20:50 به مدت 20 دقیقه به بررسی نقش امید بر سلامت روان می پردازد.

گفتنی است، این برنامه به تهیه‌كنندگی سیما غفاری با رویكردی طنز و شاد، باورهای غلط درخانواده را بررسی می كند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: