کد خبر: ۳۴۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024August 13
معاون پرستاری وزارت بهداشت:
معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه کل میزان مطالبات نیروهای پرستاری ۸ همت(هزار میلیارد تومان) است، گفت: بخشی از این مطالبات پس از پیگیری‌های انجام شده به زودی پرداخت می‌شود.

شفاآنلاین:سلامت>دکتر عباس عبادی در خصوص میزان کل مطالبات پرستاران در کل کشور افزود: معوقات به نیروهای نظام سلامت ۳۲ همت بوده که از این میزان حدود ۸ همت مطالبه ۲۱۰ هزار پرستار کل کشور است که با ورود سازمان برنامه و دیوان محاسبات کل کشور و پیگیری‌ های انجام شده روند پرداخت مطالبات تسریع شده است.

 به گزارش شفا آنلاین:وی با بیان اینکه معوقات پرستاران در حوزه‌ های اضافه کاری و کارانه است که درخواست به حقی بوده و کوتاهی‌ ها از سوی ما مسئولان رخ داده است، گفت: سهم ۵ درصدی رئیس دانشگاه از مطالبات اختصاصی برای پرداخت معوقات کافی نبوده است.

معاون وزیر بهداشت گفت: در برخی از دانشگاه ‌های تهران میزان مطالبات تا پایان خردادماه تسویه شده ولی برخی از دانشگاه ‌ها از فروردین ماه سال گذشته هنوز بدهی دارند و به طور کلی میانگین پرداخت مطالبات پرستاران در کشور تا پایان آذرماه است.

دکتر عبادی با بیان اینکه برخی سو مدیریت ‌ها سبب شده منابع به درستی توزیع نشود، گفت: برخی بیمه‌ ها به تعهدات خود به موقع عمل نکردند که مطالبات انباشت شده و این ۸ همت تا پایان خرداد ماه محاسبه شده که باید پرداخت شود. اگر موضوع در دستور کار قرار گیرد حداقل یک هفته طول می کشد بدهی ‌ها پرداخت شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: