کد خبر: ۳۴۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - 2024August 12
علیرغم گفتگوهای انجام شده به منظور تسلیم شدن، وی با سلاح در اختیار، اقدام به خودزنی می کند که علیرغم اعزام به بیمارستان، اقدامات درمانی موثر واقع نشد و فوت می کند.

  شفا آنلاین:سرهنگ "تیمور کلانتری" فرمانده انتظامی شهرستان رباط‌کریم در تشریح جزئیات  تیراندازی  شب گذشته در رباط کریم اظهارداشت: ساعت ۱۸ و۳۰ دقیقه روز یکشنبه مورخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۳، یک مورد  درگیری مسلحانه  ، به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد که بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ مرکزی شهرستان رباط کریم، در محل حضور یافتند.

به گزارش شفا آنلاین:فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم افزود: پس ازحضور ماموران انتظامی در صحنه، فردی با حالت غیرطبیعی، از خودروی پژو ۴۰۵ پیاده شده و به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کرد که  متاسفانه، موجب مجروحیت یکی از ماموران انتظامی شد. فرد مسلح نیز به داخل ساختمانی گریخت.

سرهنگ کلانتری تصریح کرد: علیرغم گفتگوهای انجام شده به منظور تسلیم شدن، وی با سلاح در اختیار، اقدام به  خودزنی کرد که علیرغم اعزامش به بیمارستان، اقدامات درمانی موثر واقع نشد و ضارب مسلح جان سپرد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی تکمیلی از محل حادثه، یک قبضه سلاح کمری، دو تیغه خشاب و سه تیر جنگی و ۱۶ پوکه شلیک شده توسط متهم کشف و خودرویش نیز توقیف شد.

به گفته سرهنگ کلانتری تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص علل و انگیزه این فرد ادامه دارد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: