کد خبر: ۳۴۸۱۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024August 11
دکتر عبدالحمید حسین نیا
یکی از ورزش هایی که معمولا با آن موافق نیستند و آن را ورزش افراد کم عقل می دانند ورزش مشت زنی است از آن جایی که می تواند به ورزشکار هم قدرت بالایی بدهد و هم او را چابک و زرنگ کند می تواند به ورزشی بسیار مناسب برای دانش آموزان باشد.
شفاآنلاین:سلامت>در دنیای کنونی که صیانت نفس و امنیت شخصی از ضروریات مبرم است شاید تعجب آور نباشد که گفته شود ورزش های رزمی مناسب ترین ورزش جوانان است به ویژه در قشر بانوان که آسیب پذیری بیشتری در مواجهه. با تعرضات اجتماعی قرار دارند.
 آدولف هیتلر که در میهن پرستی او تردید ی به دل راه داده نمی شود و حتی مخالفان بدین نکته معترفند در کتاب نبرد من چنین آورده است: "-یکی از ورزش هایی که معمولا با آن موافق نیستند و آن را ورزش افراد کم عقل می دانند ورزش مشت زنی است که به نظر من از آن جایی که می تواند به ورزشکار هم قدرت بالایی بدهد و هم او را چابک و زرنگ کند می تواند به ورزشی بسیار مناسب برای دانش آموزان باشد. مثلا اگر فردی مورد هجوم مشتی دزد و خلافکار قرار گرفت به جای آن که از پلیس کمک بخواهد می تواند از مشت هایش استفاده کند. بنابراین ارزش چنین ورزش هایی را می توان در شرایط اضطراری دریافت و به اهمیت آن پی برد^ (صفحات ۲۸۶ و ۲۸۷) ورزش های رزمی متعددی وجود دارند که هر یک از تنوع خاصی برخوردارند مجموعه ان را به قرار ذیل می توان فهرست بندی کرد: ۱- کاراته ۲- ووشو ۳- جودو ۴- بوکس ۵- کیک بوکس ۶- موی تامی ۷-کشتی ۸- شمشیرزنی ۹- تکواندو ۱۰- کونگ فو.
جراح و متخصص گوش، حلق و بینی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: