کد خبر: ۳۴۷۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024July 31
پسر جوان به خاطر اختلاف بر سر ارثیه پدری، مادربزرگ و عمویش را با ضربات چاقو به کام مرگ کشاند.
شفاآنلاین:حادثه>ساعت 7 عصر دوشنبه 8 مرداد مأموران کلانتری خزانه در تماس با بازپرس حسین گودرزی از درگیری مرگباری خبر دادند. با اعلام این خبر، تیم جنایی راهی صحنه جرم که طبقه سوم خانه‌ای در خزانه بود، شدند. با حضور در محل، آنها با جسد زن 65 ساله در حالی که با 25 ضربه چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شدند. در چند قدمی او، پسر 35 ساله‌اش که با چند ضربه چاقو زخمی شده بود و نوه 22 ساله‌اش که او نیز مجروح شده بود، دیده می‌شد.
به گزارش شفا آنلاین:به دستور بازپرس جنایی جسد زن میانسال به پزشکی قانونی منتقل شد و دو پسر جوان به بیمارستان انتقال یافتند تا تحت درمان قرار بگیرند. سه ساعت بعد از انتقال آنها به بیمارستان، پسر جوان نیز تسلیم مرگ شد و جانش را از دست داد.
در ادامه بررسی‌ها مشخص شد نوه مقتول که از نظر روحی وضعیت خوبی نداشته، عامل این جنایت است. او مدعی شد با حضور در خانه مادربزرگش؛ بر سر ارثیه مالی و اختلافی که با عمویش داشته با آنها درگیر شده و مادربزرگ و عمویش را به قتل رسانده است.
به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران، متهم پس از بهبودی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شد و تحقیقات برای بررسی صحت روانی بودن او ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: