کد خبر: ۳۴۷۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰ - ۰۱ مرداد ۱۴۰۳ - 2024July 22
رئیس شورای‌عالی نظام پزشکی: تعرفه جامعه پزشکی به علت سیاست‌های دولت‌ها همیشه مهجور است و حتی با افزایش تورم هم رشد نمی‌کند ضروری است در برخورد با آن به واقعیت‌ها توجه شود.
شفاآنلاین:سلامت>جلسه هم‌اندیشی نظام پزشکی کشور با معاون سیاسی رئیس قوه قضائیه برگزار شد. در این جلسه محمود فاضل رئیس شورای‌عالی نظام پزشکی ایران اظهار کرد‌: از تمامی دستگاه‌ها بخواهید وظایف و تعهدات‌شان را نسبت به سلامتی مردم انجام دهند. به گزارش سازمان نظام پزشکی، وی افزود: برای رسیدن به عدالت قضایی، پیشگیری نقش اساسی دارد. اگر سیاست‌های پیشگیری در مدیریت‌ها و نظارت قوه قضائیه بر آن به درستی صورت گیرد بسیاری از خودکشی‌های دستیاران و پزشکان اتفاق نمی‌افتد.

به گزارش شفا آنلاین:فاضل با بیان اینکه لازم است جرم‌انگاری‌های مداخلات غیرقانونی مداخله‌گران غیرمجاز در حوزه سلامت گسترش یابد، تصریح کرد: تعرفه جامعه پزشکی به علت سیاست‌های دولت‌ها همیشه مهجور است و حتی با افزایش تورم هم رشد نمی‌کند ضروری است در برخورد با آن به واقعیت‌ها توجه شود. رئیس شورای‌عالی نظام پزشکی با تاکید بر اینکه هیات‌های انتظامی و دادسراهای انتظامی نظام پزشکی در سراسر کشور پتانسیل کارشناسی بسیار قوی در همکاری با دادگستری‌ها بوده و آرای آنان دارای اعتبار بسیار بالایی است و لازم است همراهی بیشتری ازسوی دادسرای شهرستان‌ها انجام پذیرد، خاطرنشان کرد: از حرمت جامعه پزشکی و خدمات ارائه‌دهندگان سلامت توسط کارگزاران محترم دادگستری بیشتر مراقبت شود. فاضل افزود: در قیمت‌گذاری داروهای وارداتی لازم است دقت مضاعفی صورت گیرد تا Over price اتفاق نیفتد./دنیای اقتصاد

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: