کد خبر: ۳۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 17
شفاآنلاین-ممنوعیت و محدودیت تردد در محور های مواصلاتی کشور اعلام شد
به گزارش شفاآنلاین، از پلیس راهور نیروی انتظامی، تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 26 شهریور ماه تا ساعت 24 روز دوشنبه 31شهریور ماه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

براساس این گزارش در محور کرج- چالوس نیز تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13روز جمعه 28شهریور ماه تا ساعت 3 بامداد روز شنبه 29شهریور ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز جمعه 28 شهریور ماه تا 3 بامداد روز شنبه 29 شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز دوشنبه 31 شهریور ماه تا ساعت 3 بامداد روز سه شنبه اول مهر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز دوشنبه مورخ 31شهریور ماه تا ساعت 3 بامداد روز سه شنبه اول مهر ماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن)به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز سه شنبه اول مهر ماه تا ساعت 3 بامداد روز چهارشنبه دوم مهر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز سه شنبه اول مهر ماه تا ساعت 3 بامداد روز چهارشنبه دوم مهر ماه از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن)به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور شمشک به دیزین نیز به منظور روانسازی ترافیک محور کرج- چالوس تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 14تا 24 روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 26و27 شهریورماه از شمشک به دیزین ممنوع خواهد بود.

در محور هراز تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روزهای چهارشنبه،پنجشنبه،جمعه،شنبه،یکشنبه و دوشنبه 30،29،28،27،26و31 شهریور ماه از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 تا 24 روز جمعه 28شهریور ماه از رودهن محدوده مشاء به سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15تا 24 از آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز دوشنبه 31شهریور ماه از رودهن محدوده مشاءبه سمت آمل ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 از آب اسک تا رودهن(محدوده مشاء) به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور دماوند تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا 24 روزهای پنجشنبه، جمعه،یکشنبه و دوشنبه مورخ 27، 28،30 و 31 شهریور ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

در محور قدیم رشت – قزوین نیز تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روز جمعه 28 شهریور ماه و همچنین از ساعت 15تا 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 30و 31 شهریور ماه از محور رشت قزوین و بالعکس ممنوع است.
برچسب ها: ترافیک ، تردد ، چالوس ، کرج
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: