کد خبر: ۳۴۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۰ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024June 06
معاون وزیر بهداشت گفت: رعایت مصوبات دولت در خصوص تعرفه های پزشکی تعیین شده از سوی پزشکان الزامی بوده و هرگونه تعرفه و رشد اجزای تعرفه خارج از مصوبات دولت فاقد وجاهت قانونی است.

شفا آنلاین:سلامت>معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه پزشکان حق گرفتن زیرمیزی ندارند، گفت: بیماران خارج از صندوق بیمارستانی پولی بابت درمان پرداخت نکنند و برای صورتحساب حتما رسید بگیرند.

به گزارش شفا آنلاینسعید کریمی افزود: همه پزشکان موظف به رعایت تعرفه های تعیین شده هستند و افراد خارج از صندوق بیمارستانی پولی پرداخت نکنند و در صورت پرداخت پول به پزشکی رسید بگیرند و در صورت ثابت شدن ۱۰ برابر پولی که پزشک از بیمار گرفته باید پس داده شود و بدون رسید نمی توان به تخلفات رسیدگی کرد.

وی با بیان اینکه عقب ماندگی‌های تعرفه پزشکی توسط دولت مردمی در سه سال گذشته در مسیر حفظ نخبگان و افزایش انگیزه های کاری آنها جبران شد، اظهار داشت: دستمزد پزشک جزء حرفه ای خدمات پزشکی بوده و در ۱۲ سال به اندازه ۲ برابر هم رشد نکرده بوده در حالیکه با مساعدت شهید رئیسی حداقل حقوق پزشکان از سال ۹۰ تا سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ برابر افزایش یافت.

کریمی تاکید کرد: دریافت پولی اضافه از سوی پزشکان برای انجام اعمال جراحی جرم است و بیماران در صورت پرداخت پول به آنها باید رسید داشته باشند تا به تخلفات دریافت زیرمیزی رسیدگی شود.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: رعایت مصوبات دولت در خصوص تعرفه های پزشکی تعیین شده از سوی پزشکان الزامی بوده و هرگونه تعرفه و رشد اجزای تعرفه خارج از مصوبات دولت فاقد وجاهت قانونی است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: