کد خبر: ۳۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 16
شفاآنلاين -رادیو سلامت، 26 شهریور در برنامه «صبح و زندگی» به بررسی موضوع ایمنی دانش آموزان می پردازد.
به گزارش شفا آنلاين روابط عمومي راديو سلامت، برنامه «صبح و زندگی» کاری از گروه سلامت جسم و پیشگیری رادیو سلامت است که روز چهارشنبه با حضور سرهنگ جهانی، معاون آموزش فرهنگ و ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ به این سوال که «برای حفظ ایمنی دانش آموزان چه مواردی را باید رعایت کنیم؟» پاسخ می دهد.
گفتنی، برنامه صبح و زندگی از شنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 7 و 10 دقیقه به مدت 80 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش نشاط و آرامش می شود.
پخش «سپید جامگان آسمانی»
در برنامه «سپید جامگان آسمانی» شبکه رادیویی سلامت، نگاهی به زندگی شهدای هشت سال دفاع مقدس در عرصه جامعه پزشكی داشته باشید.
 برنامه «سپید جامگان آسمانی» به تهیه کنندگی فریدون ارکانی کاری از گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم رادیو سلامت است که روز های چهارشنبه هر هفته از ساعت 14 به مدت 30 دقیقه از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
در این برنامه که مروری بر زندگینامه شهدای جامعه پزشکی ایران اسلامی دارد، روز چهارشنبه26 شهریور فرازی از زندگی«شهید مهدی طریقی» از زبان والدینش تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
مسئولیت پذیری در خيابان بهبودی
«خیابان بهبودی» شبکه رادیویی سلامت، 26 شهریور با موضوع «مسئولیت پذیری» از موج اف ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
 «خیابان بهبودی» به تهیه کنندگی سیما غفاری و گویندگی مصطفی مصطفوی کاری از گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت است که روز چهارشنبه با حضور محسن منصوری فر، روان شناس از ساعت 19:10 الی 20:50 به موضوع «مسئولیت پذیری والدبن و دانش آموزان در روزهای آغازین مدرسه» و «مسئولیت پذیری در کانون خانواده شکل می گیرد» می پردازد.
گفتنی است، خیابان بهبودی تلاش دارد تا با زبانی ساده توجه مخاطب خود را به نکاتی جلب کند که باعث کمک به بهبود سلامت روان او می شود و در عین حال لحظات عصر گاهی مفرحی را برایش ایجاد کند.
تاثیر ورزش در ناهنجاری های قامتی دانش آموزان
برنامه «فراسو» شبكه راديويي سلامت، 26 شهریور با موضوع «تاثیر ورزش در ناهنجاری های قامتی دانش آموزان» بر روي موج اف ام ردبف ۱۰۲ مگاهرتز پخش مي شود.
 «فراسو» عنوان برنامه اي از گروه سلامت جسم و پيشگيري این شبكه راديويي كه از بخش هاي مختلفي در حوزه سلامت تشكيل شده است، اين برنامه هر روز اختصاص به يكي از حوزه هاي سلامت جسم و سبك زندگي دارد كه روز چهارشنبه با حضور دكتر مریم ابوالحسنی، متخصص پزشکی ورزشی تقديم شنوندگان صداي دانش، نشاط و آرامش مي شود.
گفتني است، برنامه 30 دقيقه اي« فراسو» شنبه تا پنچشنبه از ساعت 8:30 از شبكه راديويي سلامت پخش مي شود.
 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: